![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Oudemirdum, Friesland Leeftijd: 15
|
Ik ben nu een zweefvliegtuig opnieuw aan het bouwen. Nu heb ik het volgende probleem: Als ik gas geef (tot de helft) dan doet de motor het goed, als ik maar 1 tikje verder ga dan de helft valt de motor uit! Wat moet ik hieraan doen? Ik heb het gas al helemaal naar voren gehad en dan pas het vliegtuig aan, maar dit werkt niet....
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Voor de rest geen programmeer kastje. (Zal zo even doorgeven wat voor regelaar ik heb)
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Accu is = 1700MAH 7,2V 6 Cellen
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 februari 2003 Locatie: Warmond Leeftijd: 48
| http://www.protech.be/Manuals/PRO35MPCmanual%20web.pdf Regelaar voor een brushed motor. Speed 600 motoren. Jens, in de manual staat beschreven hoe je de regelaar moet instellen. Zender aan, stick(gas) naar beneden/ Rem, en dan je vliegtuig ontvanger aanzetten. Verder laat ik het aan Richard over, die is al goed bezig. Vermoedelijk denkt hij ook al dat of je accu het niet kan bijbenen, of je motor teveel stroom trekt. Het tweede zou je kunnen oplossen door een kleinere prop oj je zwever te zetten. Verder willen we dus nog weten: - prop-grootte, staat of duidelijk op de bladen of vlak bij het putn waar de bladen aan de spinner zijn bevestigd. - grootte van de motor, hoe breed is de motor (in mm), en hoelang (in mm) en dan niet de as meetellen voor de lengte. Alleen het "huis" van de motor, ookwel "can" genoemd (Engels). |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Verder willen we dus nog weten: - prop-grootte, staat of duidelijk op de bladen of vlak bij het putn waar de bladen aan de spinner zijn bevestigd. - grootte van de motor, hoe breed is de motor (in mm), en hoelang (in mm) en dan niet de as meetellen voor de lengte. Alleen het "huis" van de motor, ookwel "can" genoemd (Engels). prop-groote: 8 X 4.5 Motor is: Breed: 40mm Lengte: 50mm
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |