![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2011
|
Hallo allemaal, Ik ben gister gaan vliegen met mijn lama 4, mijn radiografische helikoptertje. Ik heb een houtwal achter mijn huis, en mijn heli werd meegenomen door de wind. Ik bleef gas aanhouden zodat ik over de houtwal hem weer kon ophalen. Helaas hoorde ik toen *KRHAJDJDS* en belandde hij in een boom, of op de grond. Nu ben ik het dus kwijt. Hebben jullie enige ideeën hoe ik hem weer terug zou kunnen vinden. Ik heb zo ongeveer alles al na gekeken. Alvast bedankt. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Beter zoeken?
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
Helemaal met je eens Johan Als je hem goed hebt afgericht (hoe je het ook schrijft
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Zou geen gas geven, enkel richting, en dan hopen dat je wat hoort...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2009 Locatie: Dikkebus/Poekapelle
|
richting geven bij een coaxiale heli? Dan hoor je toch geen geluid?
__________________ DLE55 PeakModels yak 54 88" - EF EXTRA 300 EXP 48" - MPX acromaster - Futaba T10CP Laatst gewijzigd door jasser222; 9 juli 2011 om 10:44 |
| |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2010 Locatie: Nederland, Blaricum, Bijvanck Leeftijd: 13
|
Wel, je hoort de servo's en de piepende ontvanger.
__________________ Voertuigen: past niet meer! |
| |
| | #10 (permalink) |
|
Yep, maar verwacht dat hij na een nachtje liggen de acus wel leeg zijn.... Als het niet na een paar uur al is.... Suc6 met de zoektocht
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| |
| | #12 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
En desnoods de dierenbescherming bellen, het is en blijft een lama.....
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
een lama zoeken is heel simpel. daar heb je de dierenbescerming niet voor nodig. ik heb al voor je gezocht en gevonde... hoe heb ik dit gedaan... loop langs de struiken... spuug erin... kijk goed vanwaar de kots terug komt ik heb hem voor je terug gevonden... ik zou er wel weer andere kapjes opzetten... ...hij is er niet mooier op geworden namelijk
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. Laatst gewijzigd door twin star; 9 juli 2011 om 10:11 |
| |
| | #15 (permalink) |
|
Vermoed at de TS enkel heeft gepost voor de fun, gezien zijn naam....
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |