![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2011
|
Hallo, Ik ben sinds 2 dagen de gelukkige eigenaar van een extreme flight extra 300 58''. Nu is er dit weekend een F3M wedstrijd op tongeren. Ik zou 's avonds de extra willen invliegen maar heb nog 2 problemen. Ik zoek een 4 cellen triple A's Nihm 1500 mAh die snel geleverd wordt, alle winkels hier in de buurt zijn gesloten. Iemand een idee hoelang Shamrock-Maastricht bestellingen duren? Ik zoek ook nog een laadkabel met Ultra Deans stekker, of enkel De Ultra Deans stekker. Die stekker zit op mijn batterijen maar ook moeilijk te vinden hier. Bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 oktober 2006 Locatie: Sittard
|
Hier even kijken : http://www.rc-addict.nl/rc-addictnl-...0&limitstart=0 Vandaag besteld, morgen in huis. gr Jan
__________________ Mit enne sjôttelsplak maaks'te geijne auto zuuver!!!!! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 oktober 2006 Locatie: Sittard
| Citaat:
veel suc6 Jan
__________________ Mit enne sjôttelsplak maaks'te geijne auto zuuver!!!!! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2005 Locatie: Tongeren-belgie Leeftijd: 46
|
hallo; waarom niet een lipo 1300 mah met een ubec tussen daar vlieg ik al mijn bakken mee ,ook mijn EF 70" ik vlieg mee in tongeren. ik wil je het wel lenen voor zaterdagavond gr michel ps ik heb mss wel een T-dean laadkabel voor je |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2010 Locatie: Belgium Leeftijd: 17
|
Heb je een regelaar met bec? Zo ja zou ik hem gebruiken... Ik heb geen apart ontvanger accu in mijn sebart katana 50e en ook niet in mijn GB-Models yak 1,4m ... Dat is alleen maar gewicht... Grz Timen
__________________ Electric EF extra 123", Fl-extra 2.65m, EF yak-54 110", MXS-EXP 48", FOX 4.66m, Dragon/Sharp, GB-Yak-55m 1.4m , indoor Deprince-Design yak-55m, +30 andere |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Ah nu zie ik het pas, Timen Deprince, jij zal int weekend wel meedoen aan de F3M tongeren zeker? Ik ben nu van plan om gewoon een Nimh ontvanger accu te kopen van 1500 mAh. Maar alle winkels zijn gesloten dus zal niet voor het weekend zijn. |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Jep, ik doe mee Nog succes me de zoektocht Grz Timen
__________________ Electric EF extra 123", Fl-extra 2.65m, EF yak-54 110", MXS-EXP 48", FOX 4.66m, Dragon/Sharp, GB-Yak-55m 1.4m , indoor Deprince-Design yak-55m, +30 andere |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
En in ne fotowinkel vind je normaal wel eneloop batterijen, in den brico vind je normaal ook GP herlaadbare batterijen... zijn vrijdag de winkels niet open? Grz Timen
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Ik heb ondertussen een bionic batterij 1600 mAh batterij gevonden bij caracars. Nu ga ik morgen naar tongeren, nog snel een laatkabel ineen knutselen en ben juist op nog een ander probleem gestuit. De servokabel van de rudden, is kapot aan de aansluiting. Nog snel een verlengkabeltje zoeken en solderen maar. Dan meepakken morgen en invliegen, na de quikie.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |