![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
|
Hoi Ik heb besloten dat ik na een stop van 5jaar terug ga beginnen modelvliegen. Binnenkort ga ik me terug aansluiten bij mijn vorige club, waar zeker en vast wel nog leden zullen zijn die me herkennen. Nu vroeg ik me af, doen clubs over het algemeen lastig om mij bv terug zelfstandig te laten vliegen? Ga ik terug proeven moeten doen? Nuja nooit echt proeven gehad, na mijn lessen zagen ze dat ik het kon en dus mocht ik zelfstandig, ging erg goed Nu maar hopen dat het geen hele rompslomp wordt eer ik terug kan doen en laten wat ik wil bij wijze van spreken de vraag is dus, zijn er nog mensen die naa een X jaren terug begonnen en zich aansloten bij een club, en wat waren dereacties daarbij? mvg
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
dat soort dingen doen ze niet om je te pesten, maar voor de veiligheid. Waarschijnlijk kijkt er de eerste vlucht even iemand mee om te zien of je het nog kunt en is alles daarna prima.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Er is maar één manier om antwoord te krijgen Sven, pak de telefoon zou ik zeggen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
| Citaat:
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |