![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2010 Leeftijd: 34
|
Hallo Forumlezers, Ik heb een probleem met mijn trims van de DX6I. De trims van mijn linker stik werken niet zoals het hoort. Als ik wil trimmen dan doen deze precies het tegenovergestelde van wat je zou verwachten en zoals het moet zijn. Als ik up trim dan laat het vliegtuig een down trim zien. terwijl als ik de stick up geef dan laat deze netje een up zien op het vliegtuig. Zo is het ook met met de rudder. Op het display laat ie overigens wel de goede trim zien. Ik heb het met een andere DX6I zender geprobeerd en daar werkt het wel zoals het hoort. Wat zou het probleem kunnen zijn en wat is de oplossing? Groet Mark
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2008 Locatie: Schagen Leeftijd: 42
|
Hallo Mark, Check of je trim knopje nog goed functioneert. Bij mijn Dxi 6 heb ik al 2 keer mijn trimknopje kapot gemaakt. Het plastic geheel in de zender is dan afgebroken (valt overigens keurig te lijmen). Hierdoor ljkt het of je trim niet goed werkt. Je kan het herkennen doordat je bij triminputs geen klikjes hoort. Mvg Sas |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 januari 2010 Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |