![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
|
Hoi Aangezien ik mijn sig fourstar aan het repareren ben, heb ik ontdekt dat mijn vleugel moet herbespannen worden (zit een gat in). Echter heb ik hier geen ervaring mee en vroeg me af of ik hem kan bespannen zonder de aillerons af te halen want deze zitten geborgd en die zijn nog in orde? Ps: kan ikook gewoon de onderkant bespannen en de bovenkant laten zoals hij is of zal de bovenkant zowizo mee los komen? Mvg sven
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 Laatst gewijzigd door sven311; 19 augustus 2011 om 23:58 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 september 2005 Locatie: IJsselstein Leeftijd: 52
|
Wat jij wil kan gewoon. Zorg alleen dat de folie die tussen de vleugel en roer inzit ruim te laten zitten, en ontvet de oude folie goed voordat je begint. Een afwas sopje is hiervoor heel geschikt. Als het alleen aan de onderkant is voldoet het dan niet om alleen een stuk, met afgeronde hoeken, over dit gat te plakken, of nog simpeler dicht plakken met breed doorzichtig plakband?
__________________ The older the boy the more expensive his toy |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
| Citaat:
Alvast bedankt om te reageren! mvg
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |