![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2008 Locatie: holland Leeftijd: 41
|
Weet niet waar deze discusie zal eindige dames maar niemand heeft nog de goede oplossing aangedragen,gewoon een uitleg hoe het in de zender ingesteld moet worden? Meer vraag ik niet.
__________________ Schaalvliegers zijn schaars...dus zal ik helpen waar ik kan.... lol |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Verander de titel in FF9 flaps programmeren Bonkie, meer kijkertjes met die zender dan, vliegtuigtype is minder/niet relevant. Titel kun je wijzigen door openingsbericht te wijzigen -> meer opties.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 3 september 2011 om 13:58 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 16 maart 2009 Locatie: barneveld Leeftijd: 17
|
zelfde zender als mij, was idd bij mij ook een heel geklooi hoe ik dat voor elkaar kreeg. volgens mij een losse mix pakken, dan kun je een master instellen dat is dan kanaal 2 oftewel elevator. en slave kies je een output dat is iets meer gezeur. moet je eerst terug van het uitgebreide menu naar eenvoudig en daar naar parameter gaan. daar kies je welk kanaal de output is, vervolgens stel je die output in je mix in als slave. iritanat dat je een output moet kiezen. als er gewoon direct de kanalen worden genoemd in de mix is het vele malen eenvoudiger. uiteraard even de mix op 100% meemixen zetten en de mix op ''on''. met deze info moet je er wel komen denk ik. |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Of een zender/merk-onafhankelijke oplossing geven
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |