![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Mijn warbirds worden gerepareed zoals dat in het land van herkomst gedaan zou worden Voor de rest vind ik netjes ok Maar het verschilt bij mij echt per model Er zijn modellen die ik graag onbeschadicht hou Dan stort die natuurlijk neer Ik heb ook modellen die ik na het vliegen nieteens schoon maak Je raad het al Die gaan vaak erg lang mee |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2011 Locatie: rotterdam Leeftijd: 37
|
mijn vliegtuigen zijn nog spiksplinternieuw want ze staan nog in de winkel want ik ben net begonnen en heb er nog geen, maar dat komt wel en de nodige schade ook hahahah. gr. dave
__________________ futaba 8fg |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2008 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 18
|
Mijn Easystar heeft al de nodige crashes meegemaakt en wordt bijeengehouden met plakband en epoxy. Op de funcub ben ik veel zuiniger en die ziet er daarom nog prima uit. Ik heb nog een paar houten zwevers en die zien er ook nog redelijk uit.
__________________ Multiplex Funcub, Brushless Multiplex Easystar met rolroeren, 1.8m zwever, Multiplex Moritz (gestuurd met Graupner varioprop 14S), speedboot, Graupner MX-12 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 30 november 2008 Locatie: Uden ( The Wings ) Leeftijd: 67
|
Mijn toestellen zien er altijd wel netjes uit zelfs de calmato trainer wel zijn de sierstrepen er gedeeltelijk vanaf maar de folie flapperd er nergens achteraan en er zit ook geen ducktape op om alles bijeen te houden.
Laatst gewijzigd door cajo; 19 september 2011 om 20:42 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
Vrijwel zonder uitzondering vliegen mijn kisten al voordat er zelfs nog maar verf op zit. Ik bouw om er mee te vliegen, niet om er naar te kijken. Uiteindelijk werk ik ze wel af (ongeveer) maar de afwerking is ten alle tijde ondergeschikt, en moet ook niet al te veel kosten. Die dingen zijn zo al duur genoeg. Groet, Bert |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
depron modellen die zien er niet al te mooi maar mijn sebart angel die word natuurlijk in perfect staat onderhouden elke keer na het vliegen prop en model schoon maken vliegen zie je goed op wit
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |