![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Nog even een antwoord en dan moet ik echt verder met werk. Landingsgestel niet te ingewikkeld maken, verenstaal doet ook de job en is lekker licht 1. Gloeiplug maar eens met een OS8 beginnen (check ook ff de website van OS, staat heel veel info in die je ook zelf kunt vinden); 2. Ik gebruik een 2V loodaccu met gloeiknijper. Gaat langer mee en gloeit beter als een glowshot; 3. Start met een klushandschoen aan, chickenstick kan ook. Altijd voorzichtig doen, heb er nu voldoende ervaring mee maar kan snel fout gaan; 4. Hier foto's hoe ik mijn motor en tankje heb vastgemaakt op mijn profiel Yak: ![]() ![]() Dus motor zit in hardhout geschroefd. Tankje zit met t-rappies aan 4 schroeven met oogjes vast. Maar ik neem aan dat ik de draadjes die je zelf ook al aanhaalde ook methodes staan?
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
WOW! Dit had ik dus niet verwacht kistje komt dik onder de 90 gram uit zonder folie! Denk toch maar een .15 erop en dan een skeeter 60 bouwen en daar de .25 opzetten
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |