![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
Sinds vanavond heb ik helaas een losse setup liggen... ben nu aan het rond kijken op wat voor 3D kisten ik deze zou kunnen zetten, iemand tips voor mij ? Weet namelijk niet waar ik moet beginnen met zoeken
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Je zou de groupner exstra 330 shp kunnen gebruiken Mooie kist bespannen met ora 1,8 meter span Of iets vergelijkbaars van E G aircraft Die hebben ook leuke modellen een raven of mx 2 Od slip stream dat zijn E G modellen met cineese coffer in plaqats van ora Laatst gewijzigd door j.weel; 14 september 2011 om 22:27 |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
hey D-J, dankjewel voor de tip, maar de DLE komt zojuist van mn yak af
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
kijk even hier michael , misschien staat er iets tussen . www.gonav.de hier komt mijn ultimate ook vandaan. mvg eric |
|
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Ik was heerlijk aant vliegen vandaag, en de vlucht ging super! redelijk gecontroleerd hooveren op 0,5m hoogte lukte me EINDELIJK, net toen ik dacht: ik ga eens landen, en hem uit de hoover haalde om van me af te gaan vliegen gebeurde het. Ik wou de bocht terug inzetten om te landen, e hij deed in 1x niks meer. Ik zag hem zo de bomen in verdwijnen.... Achteraf is het waarschijnlijk een dode nicd accu tbv ontvanger pakket geweest. jammer, als dat 20 sec later was gebeurd, was ik geland!!! Maargoed, ja die van EF is ook erg mooi, is alleen bijna 2x zo duur als de pilot-rc. @Eric, thnx! Dat zijn de kisten van Gold Wing! Ik zit daar al een hele tijd naar te kijken, heb tot nu toe nog nooit iets gevonden, alleen een engelse shop, die alleen binnen engeland verzend
__________________ uuuhm... Laatst gewijzigd door Michael16tsx; 15 september 2011 om 06:45 | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Gewoon weer een blue flame!!!!
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |