![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
hallo , heeft iemand een tekeningetje ofzo van een speedmodelletje welke ik met een funjet setup kan vliegen met de prop voorop het model . dus een heel slank vliegtuigje met een 70cm span ofzo welke ik met een bloedgang tussen de funjets kan vliegen . als iemand me hier aan kan helpen graag . alvast bedankt . mvg |
|
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
|
Heb nog een nieuw bouwplan liggen van de Ninja Speed .... mag weg voor 10 euro ( exclusief verzending ) >>>> zie hier : Biete Speedmodell 350 km/h unter 150 € Is voor Fun-jet setup van 6S !!!!
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk Laatst gewijzigd door knife-edge; 16 september 2011 om 22:06 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
hey knife edge , kun je iets meer vertellen over het plan en het kistje ,wat ik graag wil weten is de span , welke setup ze exact opgeven voor dit kistje en hoe dat het opgebouwd is met welk materiaal . dit is mijn setup 4 x 6s 3000mha`s B2835-3900 kv motor 85Amp regelaar . deze setup deed met een 4,7 x 4,7 prop 70amp en was niet te houden aar dit was op 3 cellen , nu moet ik even kijken of hij ook op 6s kan draaien . als het kistje geschikt is voor deze setup is het misschien wel wat voor mij . hoor het wel . mvg |
|
| | #5 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
| Citaat:
De spanwijdte is 1,3 meter. Ik heb er ook een bouwbeschrijving in de vorm van foto's bij ( die staan trouwens ook op RC-Network )
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk Laatst gewijzigd door knife-edge; 16 september 2011 om 22:48 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
ik heb net gekeken maar de motor kan niet op 6s lopen 3 tot 4 wordt opgegeven. ik zoek dan ook iets kleiners want 2 van de 4 6s paketten bestaan ui 2 3s 3000mha paketten . de motor doet met 3s al aardig gek dus als ik een kleiner kistje heb en dan 3s met de 85amp en de eerder beschreven motor dan zal dit ook al aardig los gaan . ik zoek even verder naar iets kleiners en anders ga ik zelf in autocad aan de slag om een kistje te ontwerpen . wordt toch iets voor de slechte dagen van de winter . misschien maak ik iets waarvan ik de vleugels ga lamineren met 25grams matjes met epoxi . mvg |
|
| | #8 (permalink) |
|
Dacht dat deze motor geschikt was ... HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 500 H3126 Brushless outrunner 1300KV
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
als ik wat ouder ben en niet meer zo snel kan reageren
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Guest
|
als ik zo kijk dan teken ik een compleet eigen ontwerpje in no time . denk dat ik zelf maar ga tekenen is eigenlijk nog leuker ook . kan ik alle maten opmeten van de rc en daaromheen het kistje ontwerpen . bedankt voor de input heren .... als het wat is dan post ik wat screen shots van mijn ontwerpje . cheers ! |
|
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 15 september 2011 Locatie: tussen Rotterdam en Hoek van holland Leeftijd: 50
| is klein,en vliegt als een kogel!!
__________________ balsa laten vliegen is een kunst. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |