![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 26 januari 2011 Locatie: Heerhugowaard. Leeftijd: 44
|
Ha, noob die ik daar ben Check anders eens op Youtube onder 'Princevaskur' - 'Funcub flying on Luna beach'. Daar zie je een filmpje waar de FunCub veel te hard vloog zonder gebruik van flaps. En dat gaat dus als een dolle, waar ik nog niet in getraind ben. De andere filmpjes, de Corsair, gaan prima. Maar nogmaals, zeer tevreden over de Orange RX'jes... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| snap ik, maar wat is meer waard. 35 euro besparen op een ontvanger of een toestel van vliegklaar 500 in puin ?
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
Maar, ik ben cheap hoor... Toevallig heb ik nu net een Orange RX in een model gemonteerd en dat reageert een beetje merkwaardig. Ben er nog niet helemaal uit; wil er morgen wel mee vliegen maar ik wil wel een reikwijdte test doen.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was Laatst gewijzigd door bdoets; 24 september 2011 om 10:00 | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Nou, ik denk dat ik er al uit ben - in deze zwever had ik een 2s lipo en een Ubec als stroomvoorziening, en de ontvanger ging doorlopend in de fout. Ubec vervangen door een ESC die ik had liggen (er zit geen motor in maar dat maakt niet uit) en nu blijft het netjes werken... Ik snap niet helemaal hoe dat kan, in een toestel met 2 mini-servo's. Even klapperen met de roeren en de ontvanger gaat op tilt. Maar het ziet ernaar uit dat het niet aan de ontvanger lag. Enne... antenne knippen? Hoe lang... vanaf de behuizing of vanaf de printplaat? Ik heb een aantal AR6200, met satelliet, en één Spektrum parkflyer. Die hebben allemaal 2 antennes. De Orange RX én zijn satellieten hebben allemaal 1 antenne... is dat zomaar te vergelijken?
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was Laatst gewijzigd door bdoets; 24 september 2011 om 10:36 |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
en hoe knip je er een bij ?
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
Heb 3 orange RX (2x6chan en 1x9 chan met sat.) in mijn funcub heb ik de AR9000 vervangen door een orange 9 chan met sat. (beter een een goedkope orange onderwater dan een dure AR9000) heb totaal geen verschil gemerkt. de 6 kanaals heb ik in een Kinetic-800 (mpx merlin) zitten redelijk hoog en ver gevlogen zonder probleem de andere in een parkzone P-51 in de brandstof/benzine modellen zitten allemaal Spectrum of JR ontvangers |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |