![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 augustus 2007 Locatie: Wijk bij Duurstede Leeftijd: 36
|
Ik heb net (tweedehands) een Sebart kist gekocht. Vind ik vergeleken bij de goedkopere toestellen die ik gehad heb er netjes, en supermooi / licht ontworpen. Voor de rest ken ik Hangar9 als een goede. Hugo
__________________ Mijn succesvolle HK450GT heli set-up en info |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 27
|
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je wil, een beginnerskist, een stuntkist, een schaalkist.....? Paar merken waar ik blij van word: Sebart Extreme Flight Hangar 9 Pilot-RC
__________________ EF - Edge 540t exp ->PA Addiction->Align Trex 600->Futaba 10CP->Hyperion EOS 0720i |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2009 Locatie: Hoorn - NH Leeftijd: 33
|
+1 voor sebart Heb een 2e hands Angel S50 van iemand overgenomen, omdat ik de bouw en de afwerking zo mooi vond.
__________________ Gr. Björn www.myflydream.com |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
P51, Ook +1 Heb een Sukhoi 30 gehad en bij verre de mooist gebouwde ARF maar dat komt aan een stevige prijs. Stevo
__________________ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2006
| Pilot RC hoort hier zeker niet in thuis. De kisten zijn gewoon clones van betere merken. Om nog maar te zwijgen over hoe ze ontwikkeld worden. En ook Hangar 9 kan zeker niet tippen aan EF en Sebart aks het gaat om 2M. |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Ik ken alleen het kleinere spul van EF zoals de Brio 10. Gisteren een grote Extra (van JVDO) van EF gezien op ons veld, mooie kist Lag in de zelfde lijn als Sebart qua constructie. Heel doordacht allemaal. Stevo
__________________ |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
De jouwe was een EF ? Schijnen de clones niet zo schlecht te zijn . En bij mij staat ook nog een RC Pilot vlieger op de lijst . Is in China al te koop , dus binnenkort ook wel hier . ![]() Mvg Johan | |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Johan, Goed gekloned aan de helft van de prijs lijkt me een mooie deal Stevo
__________________ |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Idd Ik koop ook geen Sebart of EF nieuw meer, 2dehandsjes genoeg als ik toch topmerken wil. Het is allemaal heel erg mooi en goed maar de prijs is er ook naartoe (en helaas niet altijd naar mijn portemonneé Stevo
__________________ |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 december 2006
| Citaat:
Komt omdat EFveel bekender is als Pilot RC. De constructie van Pilot is te zwaar. En niet slim doordacht. EF en Sebart testen hun modellen tot ze perfect zijn, kijk naar de 2m Vanquis. Heeft 2 jaar geduurt voordat hij op de markt was. Maar dan heb je wel een echte topkist. De kisten van Pilot worden ontwikkeld. Massaproductie en Verkocht. Hier gaat geen 2 jaar aan vooraf. Trouwens, elke houtbouw kist zou breken bij die snap. Die was gewoon te hard. Compistie bedrijven maken producten die daar overingens wel tegen kunnen. Een weimo Raven breek je niet in de lucht. Gegarandeert. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Een kleine EF kist vliegt met voor geschreven setup en verliest 2x zijn motor bij het hoovern . Dat bij een piloot van onze club . Dat mag bij een dure en zo als jij zegt 2 jaar getest model nooit gebeuren . Dat hebben de RC-Pilot modellen nog niet gered . En dat die veel zwaarder zijn geloof ik nog niet , dat is pas te kontroleren als je 2 lege modellen van gelijke soort en grote op de weegschaal legt . En als je een heel dure composiet kist crast heb je een probleem , dat is niet zomaar te repareren . Elke houtbouw kist is weer te herstellen. Voor mij dus nooit een vol GFK model . Mvg Johan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |