![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 26 december 2010 Locatie: Groningen Leeftijd: 24
|
Ik had voor dit jaar als goede voornemen om rustiger aan te doen met de hobby, ik laat me nogal mee slepen door mijn enthousiasme met als resultaat dat ik in het afgelopen jaar 6 vliegtuigen en 14 helikopters heb gehad. Het goede voornemen is "helaas" al veranderd in een goed begin ik heb nml een zwevertje gekocht en vandaag thuis gekregen: ![]() Hebben meer mensen hier last van? Dit lijkt het "stoppen met roken" van mij te worden |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 september 2011 Locatie: Belgie
|
Troost je.. Ik durf de mijne niet meer te tellen.. Zeer zware verslaving Maar met "heb gehad" bedoel je toch niet dat ze allemaal gecrasht zijn ondertussen hoop ik 14 Heli's de grond in zou wel erg zijn op één jaar Proficiat met de radian, met zen oversized richtings-kantel-rudder Succes! |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Nee ik heb ze zeker niet gecrashed, er is bij mij slechts 1 helikopter 1x gecrashed omdat een rotorblad het in de vlucht voor gezien hield ( brak af bij bij het begin van het blad) Ik heb het grootste deel doorverkocht. Het is een radian pro, met rolroeren en flaps overigens (6 kanaals), geen gewone radian (3kanaals) helemaal mee eens, drank drugs kosten veel geld en heb je op het langer termijn niets aan en brengt schade toe, wilde vrouwen kunnen vermakelijk zijn maar ook schade toebrengen, en daarnaast heb ik een vriendin waar ik heel blij mee ben (onderandere omdat ze totaal niet klaagt of zeurt over deze hobby) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 15 september 2011 Locatie: Belgie
|
Ha dus daar vind je die vrouwen die niet klagen.. Moet ik toch nog naar Nederland verhuizen..! En als je regelmatig wat kan verkopen valt 't inderdaad nog goed mee, goed bezig dus zou ik zeggen, je hebt mijn zegen |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Dank je Ja verkopen is wel belangrijk om het netjes te houden maar ook om nieuwe dingen te financieren, ik heb nu 6 vliegtuigen en 5 helikopters, dat is meer dan genoeg. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
George Best heeft ooit gezegd: "Ik heb veel geld uitgegeven aan drank, auto's en vrouwen. De rest heb ik over de balk gegooid."
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 5 januari 2012 om 17:54 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |