![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 9 december 2010 Locatie: Hengelo (OV) Leeftijd: 24
|
Bedankt, voor de info allemaal. Het was echt de pakking die niet goed zat. Motor net gestart en loopt perfect met de afstellling zoals zenoah deze beschrijft in de handleiding heb zowel de H als de N nu een slag open gedraaid staan. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Mooi weer een probleem minder. Ik blijf het alleen erg raar vinden dat hij stationair wel bleef lopen. De pompfunctie van het membraam zou bij stationair toch ook moeten werken om brandstof aan te zuigen? |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Nog even een vraag? Is het nodig om om de uitlaat van de zg 38 in de romp af te schermen,, een soort motorschot te maken in verband met de hitte en de servo's in de romo of is dit niet nodig? Op de afbeelding is te zien hoe de uitlaat nu in de romp zit? ![]() en zo ziet de romp er nu aan de binnenkant uit. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Het is niet zo goed te zien hoe dicht de electronika bij de uitlaat zit. Ik heb mij een kist die ik voor mijn broer gebouwd heb wel een schotje geplaatst. Maar daar daten de spullen erg dicht bij de uitlaat. Ik heb verder naar achter nog een gat gemaakt, met een ophoging aan de voorkant Dan wordt de lucht uit het gat gezogen. Misschien snap je het beter met een foto. Ik heb het dus over het gat in de rode cirkel. |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
In een radius van 5 cm om de uitlaat zit geen electronica, de accu ligt zn 3,5 cm van de uitlaat verwijdert. Vind het eigenlijk zonder om nog een gat in de romp te maken. Dit gaat ook niet meer zo gemakkelijk want de romp zit aardig vol aan de binnenkant met spullen. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Ederveen
|
Als je het filter monteert zal dat tegen de uitlaat aan komen. Ik neem aan dat je het trompetje gelijmd hebt in de dikke flens. Met warmte is dat misschien te lossen en dan kun je met een ronde vijl (of een stuk schuurpapier gemonteerd op een rondhout) het gat schuin vijlen, daarna het trompetje onder een hoek (weg wijzend van de uitlaat), opnieuw lijmen. |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Heb het trompetje niet vast gelijmd die zit er nog los in, dus kan hem zo los maken en de ring wat uit vijlen. In een radius van 5 cm om de uitlaat zit geen electronica, de accu ligt zn 3,5 cm van de uitlaat verwijdert. Is het dus raadzaam om een motorschot in de romp te maken. Zie de foto en tekst een paar berichten hierboven. |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Ederveen
|
Ik zou alleen een schotje zetten langs de uitlaat aan de kant van de carb. Met een alu folie er op om de straling aan de kant van de uitlaat te houden. Een apart schot dwars in de romp om de romp naar achter af te sluiten hoeft niet, er vliegen dikke 3m bakken rond met 200cc voorin en de uitlaten gewoon in de romp. Als je zorgt voor voldoende doorstroming van lucht loopt de temp helemaal niet veel op. Doorstroming wil zeggen een gat voorin maar ook iets achterin waardoor de warme lucht er uit kan. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |