![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo vleugelvliegers, na een lange tijd de vaste vleugels voor rotorbladen te hebben geruild, wil ik wel weer eens een vliegtuigje erbij. liefst 4ch, spanwijdte max 70 cm, en RTF, of kwestie van binden en vliegen. nine eagles heeft o.a. deze: xtra 300 ![]() heeft iemand ervaring met dit toestel, en of het goed vliegt? alternatieven zijn natuurlijk ook welkom groet, Tomos19 |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
| Omdat daarvan bewezen is dat het goede toestellen zijn
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 46
|
Ik kijk naar de prijs van de NE en in die prijsklasse heb je ook een Parkzone. Dat zijn best leuke dingen volgens mij. Maar er zijn natuurlijk ook zat andere mogelijkheden..
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 26 december 2010 Locatie: Groningen Leeftijd: 24
|
Je hebt al ervaring met vliegtuigen begrijp ik? In dat geval moet het prima gaan, de producten van ne zijn doorgaans van prima kwaliteit. Wel lijkt dit modelletje wat nerveus door zijn formaat..
|
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Ik denk dat deze dan wat lastig is, kijk inderdaad maar eens rond er is waarschijnlijk iets wat je meer lol tijdens het vliegen gaat geven. Wat verwacht je van het vliegtuig? Wat moet hij kunnen en waar wil je hem gebruiken?
|
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2011 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 23
|
Ik heb deze nine eagle ik heb toevallig dinsdag nog gevlogen met dit toestel en het is een goed toestel maar kan niet te veel wind hebben gr
__________________ Mx2, Cesna 182, Cesna Xtra, F-18 EDF Jet, Sky Surfer, Xtra 300, Park Jet, Brandstof Vliegtuig 2.20m, Brandstof Vliegtuig 1.60m, T-Rex 450 Alu, T-Rex 450, Honey Bee |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
e-flit etc hebben van die 3ch slowflyers, maar dat is ook niet wat ik zoek. ![]() ik weet niet van welke site jullie parkzone nederland binnen halen... ze hebben mooie vliegtuigen, maar naar mijn menig wat te groot om op een fiets mee te nemen naar het veld. @stef: t is meer om gewoon boven het veld te dartelen, wat loopings en rolls, dat is alles, maar het moet wel goed kunnen vliegen bij wat wind. de NE cessna kon dit niet, omdat ie geen rolroeren had | |
|
| | #11 (permalink) |
|
Duidelijk, een paar voorbeelden van parkzone waar de heren het ook over hadden, micro's onder de 70cm en met rolroer. Is er overigens een specifieke reden dat rond de 100cm niet wenselijk is? Ultra Micro T-28 RTF (deze word in normaal formaat van rond de 100cm vaak als 2e vliegtuig aangeraden omdat hij heel vergevingsgezind zou zijn qua vlieggedrag.) Micro P51 RTF Ultra Micro Corsair RTF |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
die NE cessna kon ik alleen met gedemonteerde bovenvleugel kwijt tussen m'n hobby spul, en die was ongeveer 70 cm. nu met het uitdunnen van m'n vloot heb ik, denk ik wel wat meer ruimte. maar ik stel het als richtlijn, zodat ik bij een vergelijkbaar model uitkom.... | |
|
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2010 Locatie: geldermalsen Leeftijd: 16
|
dit is een ook wel een leuk vliegtuigje. maar is wel prijzig denk. Parkzone Extra 300 PNP (PKZ5175) - RC-Addict.nl :: de modelbouwshop van Nederland het vliegtuig is mij ook aangeraden, maar ik mag mijn collectie niet verder uitbreiden van mij ouders tot dat ik de havo af heb gemaakt. dit is een nl winkel en zit in zaltbommel. ik haal hier ook al mijn spul. mvg david |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |