![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 26 december 2010 Locatie: Groningen Leeftijd: 24
|
Dit leek mij een leuk topic om hier te openen om een aantal redenen; Naast dat het natuurlijk leuk is om je nieuwe dingen te laten zien, is het ook leerzaam aangezien je bij anderen kan zien wat goede combinaties van bijvoorbeeld elektronica zijn. Daarnaast is het ook al een succes op de heliafdeling. Om zelf maar een aftrap te doen, vandaag heb ik een oudje ontvangen, dit gaat een electrozwever worden: ![]() ![]() ACT Spatz |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2011 Locatie: Aarschot. Leeftijd: 61
|
Nu in dat geval: Na een Wildkat F4F, was mijn recentste aankoop verleden Zomer een P 38 Lightning, bij Hobby King gekocht. http:// ![]() Het vliegt goed en heb er al veel plezier mee gehad. Het spijtige is dat ik met balsa toestellen ben opgegroeid, vind de schuimpjes wel goed maar vind dat ze te veel invloed hebben van de wind. Nu bouw ik aan een balsa toestel, ook voor electro. Als dit mij ook niet bevredigd ga ik gewoon terug naar methanol of benzine motor. Johan.
__________________ Herbeginner met Rc vliegtuigen. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Sint-Niklaas
|
Vandaag heeft mijn nieuw gebouwde Svenson Prima eindelijk zijn maiden gekregen, en ben er zeer tevreden over.
__________________ When one has to bend over more than once to pick up his rc-plane, he probably had a bad landing..." |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
mijn laatste aankoop was materiaal om een mini quadcopter te bouwen, en mijn laatste vliegtuig aanschaf was een 2dehands 3d kist, de cmpro extra 330 ep van1,5m wingspan.
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |