![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Leuk gevlogen maar wat is het nieuws? Beetje veel elevator uitslag....
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Mooi stukje ! Kon ik het maar zo
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
| Meedoen aan DOAME dan, want dat willen we allemaal wel even zien dan Heel knap staaltje vliegwerk, veel risico maar dat maakt die amerikanen niet uit. Grappig dat hij met die standaard uitlaatpotjes af en toe een rookring schiet, da wil ik ook wel. Jammer dat je dan in Nederland 1000x boven het geluidslimiet zit. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
| Citaat:
Standaard potjes idd. Wat een herrie in vergelijking met hier. En dan maar zeuren dat we er niets aan doen.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: westervoort Leeftijd: 15
| Citaat:
en is dit meer kunstvlucht of 3D, waarschijnelijk zelf kiezen want is aeromusical toch? zal kijken of ik mijn extra klaar kan maken, jong extra330s 2.60 en anders mijn edge ff beter afstellen. max
__________________ fake wings are for penguins | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Over DOAME dit jaar is nog niks bekend, maar ik verwacht dat er toch wel iets mee wordt gedaan (en anderders doen we het gewoon weer zelf) Of je alleen maar strakke lijntjes wil vliegen of keihard 3D is aan jou, het beste is een goed gebouwde mix van beide, op muziek natuurlijk, niet mét muziek |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
bedankt voor de informatie. zal dan binnenkort maar eens wat gaan maken. en dan kijken of ik de kist snel genoeg af krijg. heb anders nog een 2m edge. max
__________________ fake wings are for penguins |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
en hoe lang moet het nummer ongeveer duren? zie het al, maximaal 4 minuten. nog tips voor muziek of figuren? max
__________________ fake wings are for penguins Laatst gewijzigd door The-Max; 18 januari 2012 om 13:49 |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Jazeker, Probeer mooie 'uitgesproken' muziek stukjes te vinden die veel variatie bieden. Laat dat ook zien met je figuren, varieer met je snelheid, tempo en vliegstijl voor de beste aeromusical. Dit is mijn vlucht van 2 jaar geleden Ron Smetsers met zijn Aeromusical tijdens Doame 2010 - YouTube De vlucht van Derk vd Vecht is een heel goed voorbeeld Derk van der vecht winnaar klasse small Doame 2010 - YouTube |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |