![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2005 Locatie: Voorburg Leeftijd: 68
|
Dit filmpje is al meermalen gepost en is wat mij betreft totale humbug: kan dit filmpje niet een ban krijgen op het forum?
__________________ Peter den Ouden; drie-assen is een kunstje, twee-assen is kunst |
| | |
| | #4 (permalink) | |
|
Uit Wikipedia: Citaat:
Ter verduidelijking:Ornithopters bestaan al meer dan anderhalve eeuw. (omtrend 1855 de eerste gedocumenteerde sucsesvol vliegende) We zien hier een redelijke ornithopter vliegen die niets toevoegd aan het spectrum van ornithopters: er zijn ,ook door iemand hier op het forum aanzienlijk beter vliegende ornithopters gemaakt, maar het geheel wordt hier aan een ondeskundig publiek gepresenteerd als het nieuwste wereldwonder. Ik ben niet onder de indruk.
__________________ Peter den Ouden; drie-assen is een kunstje, twee-assen is kunst | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2010
|
Er zijn idd betere gebouwd, maar alleen al de techniek voor het buigen van de vleugels in de slag is interesant en nieuw. De rest is zoals alle andere ornithopters. Daarnaast heeft deze een dusdanig laag gewicht dat dit niet meer representabel is voor de normale ornithopters. Alle ornithopters die ik gebouwd heb zijn kleiner met het dubbele aan gewicht en dus moeilijker aan het vliegen te krijgen. En ja, die Festo Bird krijgt veel meer aandacht dan dat hij eigenlijk verdient. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Waarom een ban?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Maar ik zie nog niemand zo snel een FestoBird namaken die de gelijke eigenschappen heeft. Mvg Johan | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 juni 2010
| Citaat:
Johan, dat zal ook zo snel niet lukken. De festo robobird is 2x zo groot met de helft aan gewicht van de bestaande ornithopters. Dat opzich zorgt er alleen al voor dat hij vliegt, maar als ik de beelden bekijk vliegen de andere ornithopters toch wel iets beter. Als wij onze ornithopters ook met 50% gewichtsvoordeel konden bouwen dan vlogen ze misschien nog wel beter, maar misschien ook wel niet. | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
|
@Ron Citaat:
Maar dit filmpje is nu al meermalen gepost en ik ben niet de enige die vind dat: Citaat:
Maar serieus een ban: kom nou!!
__________________ Peter den Ouden; drie-assen is een kunstje, twee-assen is kunst | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Gewoon het filmpje niet openen als je er rode vlekken van in je nek krijgt.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: oldenzaal Leeftijd: 14
|
ik heb hem op het hulsbeek tijdens de ballooning zien vliegen, het heeft een heel mooi vliegbeeld. als het nou bijzonder is of niet, mooi is die wel Groeten, Niek
__________________ mx-22(2.4 Ghz, 35Mhz, 40Mhz) , mx-12, hai 2, Twister 1.6m, Piper Cub Sig 2.65 M, Spitfire 2.40 M ,Extra , DC - 3. website: www.trmc.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2011 Locatie: Arnhem Leeftijd: 46
|
Ik dacht, hee een leuk filmpje, kende hem zelf nog niet, wist niet dat ie zo zwaar op de maag lag.
__________________ MX2 Jamara, MX2 Starmax, Hype, you can fly, YAK54, UMX Beast E-Filte.He, who dies with the most toys.....wins. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |