![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 26 januari 2012 Leeftijd: 18
|
Goedendag, Ik ben momenteel een vliegtuig aan het bouwen en nu moet ik de elecktronica er nog inbouwen. zijn er mensen die goede ideeën hebben met betrekking tot mijn vliegtuig? alle tips zijn welkom ![]() ImageShack® - Online Photo and Video Hosting |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
Als je bij het foto's plaatsen de .th weglaat uit de naam van de foto (de th van thumbnail) worden je foto's wat groter en duidelijker .....
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 40
|
Mooi ding idd. Succes met de afbouw. Freek
__________________ http://tinyurl.com/http-depronlaagdekker |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2011 Locatie: Tisselt (België) Leeftijd: 34
|
Voor een totaalgewicht (afgewerkt) van 255 gr zou een trainertje een setup moeten hebben die rond 40 W vermogen oplevert. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om grondstarts van op gras uit te voeren. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 51
| Ik denk dat je dat gewicht wel mag verdubbelen als straks de servo's, motor en accu er in zitten.
__________________ Lipsmackin' Thirstquenchin' Acetastin' Motivatin' Goodbuzzin' Cooltalkin' Highwalkin' Fastlivin' Evergivin' Coolfizzin'....Methanol |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
|
Het aantal Watt's dat je voor je vliegtuig globaal nodig hebt: Foamie, motorzwever, Piper Cub 100 watt per kilogram Trainer 150 watt per kilogram Sport, warbird 200/ 250 watt per kilogram 3D, Racer 300 watt per kilogram EDF (Electric Ducted Fan), Jet 400 watt per kilogram Uitgaande van een gewicht van plm 500 gram, inclusief motortje en accu e.d., zou je aan 80- 100 watt ruim genoeg moeten hebben.
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |