![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2009 Locatie: Schaijk Leeftijd: 41
|
Probeer dan ook eens te respecteren dat er mensen zijn die anders over Johan denken dan jij. Dat Johan wel eens wat subtieler zou kunnen posten ben ik met je eens. Maar om hem hier tot aan zijn sokken af te fikken gaat me te ver. Hij heeft in de jaren ook veel mensen geholpen. Dit is mijn eigen mening en niet als "vriendje" van Johan.
__________________ MVC The Wings |
| |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2011 Locatie: Druten Leeftijd: 46
|
Pffffff,gaat weer lekker hier. eigenlijk heeft iedereen hier wel een beetje gelijk. Ja,Johan was soms met zijn opmerkingen kort door de bocht. Ja,Johan heeft een enorme kennis van modelbouw,wat hij hier ook veelvuldig heeft gedeeld. Ja,hij kon inderdaad ZIJN werkwijze je door de strot duwen. Maar hij deed het wel in zijn overtuiging van zijn gelijk. Natuurlijk zijn er mensen die het anders doen en er ook goede resultaten mee hebben bereikt. Nee,ik ben geen vriend van Johan en neem het ook niet voor hem op,maar ook niet voor de anderen hier. Ik vind dat iedereen zijn mening mag geven,en die respecteer ik ook wel. Wat ik wel jammer vind is dat hier nu weer mensen onderling "ruzie" krijgen om het vertrek van Johan. Wie zijn vertrek jammer vindt,vindt het jammer. Wie zijn vertrek toejuigd,juigd het maar toe. Persoonlijk vind ik dat een deskundig en bevlogen modelbouwer is vertrokken die communicatief niet altijd even handig was. Nu heb ik nooit iets met hem van doen gehad en denk ik er misschien daarom lichter over als anderen. Johan is hier niet meer,was zijn eigen keuze. Laten we het daar bij houden en nu elkaar niet het leven zuur maken. We zijn hier als vliegers/modelbouwers onder elkaar,niet als een stel pubers die nog problemen hebben met de rangorde bepaling. Nogmaals,ik heb niets tegen sommige kritieken hier op Johan.Ken alle inns en outs van de verhalen niet en kan daarom geen mening geven. Maar laten we de negatieve spiraal die ik hier ervaar niet verder doorschieten Groetjes Gerald
__________________ Airfish,Cirrus,Spatz,TF Spitfire,TF Thunderbolt,DFS Reiher,Amigo II,Friko Pilatus PC XM,Curare 60,FW Condor,Taxi II,Westerly& Eyle,Extra,Scheibe,Cumulus 2800 |
| |
| | #48 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 52
|
Jammer Johan dat je hier vertrekt. Ik vond dat je een waardevolle bijdrage aan dit forum leverde. En natuurlijk heeft iedereen een eigen mening, maar in mijn ogen ben jij een echte ervaren modelBOUWER. Dat wordt de laatste tijd nogal eens vergeten, modelbouw is uit simpele materialen een model bouwen. En als je daar zoveel uur ingestoken hebt behandel je het model met respect. Tegenwordig zien sommige mensen (zeker bij het vliegen) dat het gewoon even de creditcard gebruiken is en dan zonder enige kennis van zaken de boel slopen is. Is de kist kapot dan wordt devolgende dag weer een nieuwe aangeschaft. Als dat soort mensen in de lucht zijn laat ik mijn toestellen liever op de grond. (als ze geen respect hebben voor hun eigen kist zullen ze ook wel geen respect hebben voor de mijne) Ik hoop dat het op dit forum niet dezelfde kant opgaat. Dus dat de echte modelbouwers wegblijven omdat er mensen zijn die geen respect hebben voor andermans werk. Ik hoop dat je hier toch nog eens terugkomt. Groeten Willem
__________________ Op stapel: Nautilus (Jules Verne) sub. Hangar: TigerMoth, MPX Gemini, Clouds Fly, Demoiselle, Lazy Ace, Stampe SV4C-G |
| |
| | #49 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 40
|
Heren het is zondag middag en het vriest, tijd voor de hobbykamer of ander vertier. Dit draadje loopt uit de hand en gaat tot nader order op slot.
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| |
| | #50 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Als nabrander dan maar omdat Maarten en ik beide even bezig waren hier. Ik heb een zooitje posts verwijderd omdat deze geheel offtopic waren. Jammer dat mensen een draadje op deze manier omzeep willen helpen. Johan, jammer dat je gaat. We hebben de degens wel eens gekruisd maar altijd op een respectvolle manier. Je kennis heeft vele op weg geholpen maar blijkbaar hebben andere dingen voor jou de balans doen omslaan. Jammer maar het is niet anders. Wellicht krijg je toch weer wat heimwee en zien we je weer terug. Tot ziens zeg ik dan maar.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |