![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ik heb het besluit genomen geen draadjes meer te openen en niet meer te reageren in draadjes. De laatste tijd is het klimaat op het forum zo dermate negatief geworden dat ik besloten heb hier geen vrije tijd meer in te steken. Ik wil hier ook geen woord verder over zeggen, die mensen die hier mee te maken hebben weten het zelf wel . Mensen die mij zoeken of vragen hebben over mijn producten weten me wel te vinden via Google of het sociale medium . Bouw verslagen en tips komen op mijn website te staan binnenkort. Mvg Johan Felix Vlieger Expres |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Jammer Johan. ![]() Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
Jammer Johan, naar mijn mening was je een aanwinst voor dit forum, en zonder jou bijdragen zal het weer een stuk rustiger worden. Dit is een tendens die ik al een hele tijd zie. Johan, ik gebruik de negeerlijst voor voor die personen die zich niet kunnen gedragen. Ik zal ook best op negeerlijsten staan van personen hier en dat is iedereen zijn goed recht. Zo is er laatst iemand die jou onterecht bejegende, en dan ook nog niet de moed hebben om een excuses aan te bieden, bij mij op de negererlijst gekomen. nog een keer jammer, Bart,
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. |
| |
| | #5 (permalink) |
|
Jammer dat het zo moest lopen. Jij gaf altijd antwoord op vragen van medevliegers en dat je nu besloten hebt ermee te stoppen is een groot gemis. Dat je hiertoe besloten hebt wil zeggen, dat je je beslissing niet zomaar hebt genomen en dat daar gegronde redenen voor zijn. Johan bedankt. | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
Waarom zijn het altijd de mensen met normaal gezond verstand die weggaan? Jammer Johan, maar respect voor je beslissing. Groet, Bert
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica |
| |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 51
|
Hallo Johan, Bedankt voor je bijdragen hier op het forum. Ik heb zeker het een en ander van je opgestoken. Dat je daar als dank af en toe bagger voor over je heen krijgt gestort is natuurlijk niet leuk. Als mijn opa iets soortgelijks overkwam zei hij altijd over de persoon in kwestie: "wel..hij blijft zoals hij is en dat is voldoende straf voor hem". Bedankt, Hans
__________________ Lipsmackin' Thirstquenchin' Acetastin' Motivatin' Goodbuzzin' Cooltalkin' Highwalkin' Fastlivin' Evergivin' Coolfizzin'....Methanol |
| |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
> wel..hij blijft zoals hij is en dat is voldoende straf voor hem ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. |
| |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Johan, denk er s.v.p. nog eens over na. Je behoort hier op het forum tot het meubilair en daarvan is m.i. al te veel verdwenen. Het modelbouwpubliek is nu eenmaal aan het veranderen en daarvan vind je de weerslag op dit forum. De oude rotten in deze hobby worden vanzelfsprekend chagrijnig van de zelfbenoemde deskundigen, die met hun eerste model bezig zijn en meteen alles beter weten, maar er zijn natuurlijk ook nog genoeg serieuze modelbouwers. Waar moeten deze ervaringen en goede adviezen op gaan doen als modelbouwers zoals jij hier niet meer meedoen?
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2010 Locatie: Maastricht Leeftijd: 47
|
Johan, Ik ben het helemaal eens met Corrien en xyz. Ik heb genoten en veel geleerd van jouw bijdragen aan het forum in de vorm van tips aan de mensen die een vraag posten, maar ook aan jouw uitgebreide bouwverslagen. ik hoop dat je er nog een keer over nadenkt, en je misschien een beetje aanpast aan de mentaliteit van deze tijd. Je hebt meestal snel door of mensen serieus met je bezig zijn, of alleen de zaak op het spits willen drijven. Pas daar je energie op aan. Zelf lees en respecteer ik graag andermans mening, maar vorm de mijne aan de hand van hetgeen ik lees. Ook zal een ieder op een slechte dag, of na het zoveelste draadje waarin hetzelfde gevraagd wordt zonder dat men leest wat al beschikbaar is, wel eens wat anders reageren als gewoonlijk. Kortom, ga svp door, en negeer de mensen die je onjuist bejegenen. We doen het voor de hobby, en proberen het leuk te houden. Dat kan door jezelf te beschermen in de vorm van stoppen, of selectief worden. Ik hoop dat je kiest voor het laatste. Groeten Peter |
| |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2007 Locatie: Putte (B) Leeftijd: 50
|
Volledig eens met Jan (Corrien)! Kom op Johan, de negativisten en zelfbenoemde allesweters zijn gewoonlijk weer even snel verdwenen als dat ze zijn gekomen op forums.
__________________ Futaba T10CG 2,4Ghz, Spektrum DX8, Futaba T7C 2,4Ghz. |
| |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
Wat mij betreft is de echte modelbouwhobby ergens begin jaren 90 voorgoed veranderd. De introductie van al het (A)RTF en (A)RTR spul heeft ervoor gezorgd dat het gros van de "modelbouwers" zich tegenwoordig beter "modelkopers" en "modelbestuurders" kan noemen. Tel daar de onkunde (of onwil) nog bij om ook maar te proberen zelf iets uit te zoeken / op te lossen en je hebt een belangrijke oorzaak gevonden van de problemen die zich hier steeds vaker voordoen. |
| |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 36
|
Heel jammer Johan maar wel heel begrijpelijk inderdaad. De misselijk makende arrogantie/ kapsones van mensen hier op het forum irriteert ook mij wel eens.
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
jammer johan, je bent een zeer waardevolle toevoeging aan het forum!!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |