![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
Maar op de Ginkelse Hei is er een modelvliegveld van +/- 80 x 100 mtr aangelegd (zie ook: VEM). Wij mogen ook niet buiten de paden komen, je mag normaal gesproken ook niet met de auto over de paden heen maar de leden modelvliegers hebben een sticker waarmee zij alleen 1 pad mogen beryden om bij het modelvliegveld te komen.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Guest
|
vlakbij de maasvlakte, wat mij vertelt is. Maar ik heb gehoord dat ze in Zoetermeer ook weg moeten van het veld waar ze nu zitten, ze gaan er huizen bouwen. Dus binnenkort is de club in Z'meer ook weg, ze doen er alles aan om mensen met een leuke hobby te pesten je mag dit niet, dat niet niet zus niet. Nu begrijp ik wel waarom mensen gaan wildvliegen.
|
|
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
Heerlijk dat wildvliegen , geen gezeik aan je kop , je hoeft niet te wachten tot de andere piloten uitgevlogen zijn enz enz .
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Lekker gezellig in je eentje ! :P Tsja, waar gaan ze tegenwoordig nu geen nieuwbouwwijk bouwen ! Hopelijk krijgt de ZLC dan eindelijk eens een definitieve lokatie.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 februari 2006 Locatie: Tweede Exloërmond Leeftijd: 47
|
Ik vlieg ook wel een 'wild'. dit kan omdat ik weet waar de dichtsbij gelegen vliegclubleden wonen, en dat is altijd nog 4 a 5 km. hier vandaan. Zodoende weet ik dat wanneer deze personen eens een zender afstellen, dat ik geen last heb, want buiten een zender afstellen voor een vliegtuig is ook 'wildvliegen' , al is het niet vliegen in de eigenlijke zin. Taco. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Hier in Spijkenisse is er ook een geweldig mooi veld om wild te vliegen (vlakbij de voetbalvelden in maaswijk). Ik ben alleen wel zo verstandig om alleen klein electrospul daar te vliegen, dan blijft iedereen (woonhuizen) het ook leuk vinden. Als het 's avonds een keer lekker weer is, en ik heb geen zin om naar het vliegveld te gaan, dan stap ik 2 minuten op de fiets, en kan ik lekker shocken Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 oktober 2005 Locatie: terneuzen
| Citaat:
gisteravond aangekomen bij onze vliegclub werd mij door de Baan commissaris verteld dat we een telefoontje van de Gemeente hadden gehad van een omwonende die beweerde dat de vliegtuigen in zijn achtertuin vlogen.het eerste beste huis staat een kilometer verderop.maar goed..ze willen ons daar dus ook al weghebben.. | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2006 Locatie: Ergens in 't Gooi...
|
Gelukkig ben ik niet de enige die moet constateren dat er bijzonder weinig vrije en rustige stukken natuur meer zijn waar je (wel met gezond boeren verstand en normaal verantwoord) lekker je eigen gang kunt gaan. Het enige wat rest zijn de diverse sportvelden. Die uiteraard stuk voor stuk van hoge hekken zijn voorzien en stevig zijn afgesloten. Heeft iemand ervaring met het (toch) regelen van toestemming van beheerders van dat soort velden om 's avonds na het werk even te kunnen electrovliegen? Yvo |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
ik vlieg nog wel eens op het forepark (sssttt niet verder vertellen) bij het nieuwe stadion van ado ligt een veldje van ongeveer 50 x 200 meter. enige nadeel: kort op de snelweg en een hele brede sloot! maar zolang ze daar niet bouwen....... voorheen vloog ik altijd daar waar nu dat stadion word gebouwt.
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |