![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Gisteren liep ik even door de Wibra en zag tot mijn grote schrik walkie talkies liggen die op 35 Mhz werken! Er lagen bakken vol van voor.... 2,99 Waarschijnlijk is er geen goedkopere manier om iemands vliegtuig te laten crashen. Ik heb wibra inmiddels hierover gemaild en ben benieuwd naar hun reactie. |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Huh? Wat belachelijk. Wie verzint dat nou. Is dat wel legaal? 35Mhz Is toch ALLEEN voor modelbouw? Of is dat gewoon een algemene vrije band?
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Ekeren Leeftijd: 36
|
specieaal voor modellen met speech control. Links links hoger, iets trager.. flaps.. gear...
__________________ cars :thundershot,egress,optima mid csp, jordanF1, shotgun, TF2,TC3,TC5 ft, TC5 R, DB5, piccolov2, Ryan ep,Skycat,LMHcorona, Junior sport ep. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
allemaal opkopen om ze van de markt te halen is ook geen optie Zou je er ook iets goed mee kunnen doen? Zoals een kanaal scanner van bouwen?
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
ik weet wel wat ik niet wil... storing.....
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Mij maakt t niks uit. :P Ik vlieg op 40Mhz. Maar t lijkt me wel lullig als je thuis zit met je nieuwe model, en kees de bouwvakker zet een straat verderop zn walkytalky aan. Kun je wel mooi je model in de soep draaien door een stom ding van 3 euro. Maargoed waar hebben we et over. Een 2weg radio voor minder dan 3 euro! Dat zal een bereik geven van welgeteld een meter of 10 denk ik.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
of je vlieg met je micro (of groter) even in te thuin.....
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
Jezus man die lui hebben ook geen hersens en de douane heeft zijn werk weer eens niet gedaan. andere modelbouw spullen voor particulieren houden ze tegen. maar dit soort sh*t niet eikels
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
ik vraag me af of er een CE goedgekeurd stikkertje oid op zit. Als dat zo is heeft de douane geen fout gemaakt.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
ik heb net nog ff goed na gedacht en waarschijnlijk mogen de winkels het gewoon verkopen. maar zo als met zo veel dingen mogen ze niet gebruikt worden. aka alles mag zo lang het de staats kas maar spekt
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Guest
|
hoi,.. Citaat:
(een clublid had ineens bijna 20nieuwe kristallen nodig) en nu de 35" ook al,.... tijd voor Ghz............. | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |