![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo allemaal, Is er iemand die weet of er ooit een speelfilm is gemaakt, met daarin modelvliegen als rode draad ? Het mag een film voor kinderen en/of volwassenen zijn !!! Ik hoop dat iemand mij een titel kan geven, ik zoek me rot maar tot nu toe zonder succes. Alvast bedankt !!!! Jack |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2003 Locatie: Tielt-Winge Belgie Leeftijd: 36
|
Die is er, jaaaaren geleden heb ik die eens op TV gezien, nog voor ik zelf vloog. Meer dan 20 jaar geleden dus. Het was een jeugdfilm waarin de vliegtuigjes elkaar beschoten, voor zover ik me herinner. Ik zou echt geen titel hierop kunnen plakken |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
Tevens een scene van onze Urbanus waarbij hij als indiaan een pijl uit een boog doet vertrekken en zodoende een echt vliegtuig raakt die neerstort. Als modelbouwer hadden wij op dat ogenblik al lang door dat het een modelvliegtuig was die neerstorte. Stevo
__________________ | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Hey, die film met die dartpijltjes heb ik toen ook gezien, ging over een bende die via RC vliegtuigjes diamanten de grens over smokkelden. Leuke film, zou hen graag nog willen terug zien, was een engelse productie tot zover ik weet. Miischien kan je in de archieven van de BBC wat terug vinden.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: Terhole Leeftijd: 43
|
Ben in diverse database aan het zoeken geweest, maar kan hem niet vinden. . .
__________________ http://surf.to/jomeroma |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Guest
|
ja die film heb ik ergens op vhs staan. in het nederlands vertaald heet die film heel simpel: "De modelvliegclub" is een engelse film. gaat inderdaad over dat ze vliegtuigjes stelen met een geheime zender in een busje en daarmee dan diamanten smokkelen. en lucht gevechten met dartpijltjes. de film is een kleine 20 jaar oud inderdaad. |
|
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: hellevoetsluis/ MCV Voorne Putten Leeftijd: 36
|
volgens mij zat er ook zo'n scene in Short Circuit 2 krijg er een van de bad guys een zero in zijn achterste........ vinze
__________________ Pt40 (crashed), Pete n Poke 40 (ombouw naar electro), Mpx Twinstar 1 (flying), IA58 Pucara(building), Bugatti 100P(building), Hyperion Pipercup(flying), Duine Acrobat (flying) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |