![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2005 Locatie: st-oedenrode Leeftijd: 24
|
nou mensen dit is echt geen probleem. althans het is zo opgelost. je pakt een kistje wat je redelijk bij je kan vliegen. dus wat niet ver weg vliegt. een kistje wat elektrisch is aangedreven valt voor het grootste gedeelte in deze categorie. in mijn noujah ons geval is dit een ikarus shockflyer en wel de f3a. vervolgens pakt u een aantal bouw lampen, schroeft ze aan elkaar, sluit ze aan. en voila u heeft 3000 watts licht. nu nog een mooi veldje, weinig wind en ach vliegervaring. vliegervaring het veld vliegtuigje en licht hadden we tot onze beschikking. kijk maar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zeer lage harrier. met vriendelijke groeten john van gastel |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
die met ledverlichting komt er aan. maar liefst 164 leds in de neuslijst gebouwd. over enkele weken is het nachtvliegen. zie www.mvsb.nl dit is elk jaar weer een groot spectakel. helies vliegtuigen en zelfs mijn heteluchtballon is er gezien geweest. voor dit jaar ben ik een 3d kist aan het bouwen die veel vormen en programmas qua licht kan laten zien. in 7 verschillende kleuren. foto's volgen. met vriendelijke groeten john van gastel |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
je hebt gelijk. het wordt elk jaar beter en beter. ook dit jaar belooft het weer een spectakel te worden met leds verlichte landingsbaan. en zelfs vuurwerk. misschien is het iets om eens te komen kijken mensen. met vriendelijke groeten. john van gastel |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2004 Locatie: Elspeet Leeftijd: 26
|
Werkt perfect he zo'n lamp. Gebruik zelf ook wel eens een bouwlamp. Daar zet je een compleet weiland mee in een zee van licht. Werkt perfect.
__________________ http://www.rcvliegen.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
jah klopt wilco. wij hadden dan 3000 watts maar daar kun je ruim 100 meter mee weg en 50 meter hoog naar schatting. dat is echt super. en ik heb in de tuin veel ruimte dus als het dan windstil is kunnen we gewoon even vliegen. haha gr john |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
heeft bas vantevoren kippen gevangen daar in de sloot of wat ?
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: Landelijk en toch op steenworp v A'dam/Utrecht Leeftijd: 47
|
WOW 3000 WATT?????????? Tja, als je gezegend bent met zo'n 220 volt aansluiting in je achtertuin, lekker hoor. (laat staan zo'n achtertuin waar je in kunt vliegen....... :P ) Ik doe het met Heeeeeeeeeel wat minder wattjes........ Om precies te zijn 1 lipo cell van zeg 360 Mah. Meer dan genoeg voor 2 uur vliegplezier. Het model is hier gefotografeerd op 10 meter afstand. Dit is dan glowire, heb ik op meer modellen zitten, werkt prima. Alleen de verschillende kleuren, geven ook vershillende helderheid. (verschild ook per merk) Deze is grotendeels "gesponsord" door Ikea! Ja ja die glowire die net na kerst zo in de aanbieding was. Alleen de tippen zijn van professionele glowire, betere helderheid. Groetjes Martin |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |