![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2004 Locatie: België, Schaffen
|
Prachtige video Jens. Ik vind die van Doc Insane en 3Dkid330 wel beter, maar de jouwe behoort zeker ook tot de top vijf. Ik zou zeggen, ga naar de site en stem gewoon objectief voor de beste video, Jens en Maarten's video's zullen er zeker bij zijn! Als je zoveel tijd in een video steekt (niet te onderschatten) verdien je zeker een mooie prijs. Groetjes en doe zo voort, jullie zijn een inspiratie voor velen! Gaaaz |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
|
Volgend jaar zal mijne ook zeker nog beter zijn!!! Maar eigelijk gaan we voor de doc's overwining e ... 3DKID is ook mooi maar het is ook wat de bedoeling een verhaal in je video te hebben ... Niemand heeft dit blijkbaar???
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2004 Locatie: België, Schaffen
|
Inderdaad, 3Dkid heeft niet echt een verhaal in z'n video, maar compenseert dit ruimschoots met prachtig en gevariëerd 3D vliegwerk. Zoals Low rolling harriers, knife edge, blender, etc en niet alleen hooveren zoals velen. Als het niet teveel wind is kan ik ook ter plaatse hooveren tot de tank leeg is, daar is niks aan... De shots bij de ondergaande zon en het gebruik van een on-board camera zijn ook een pluspunt alsook het raken van het asfalt met het richtingsroer Da's allemaal weer inspiratie voor jullie volgend jaar !!! Gr Gaaaz Ps. Doc's video vindt ik wel beter!!! |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
@ gaaz ik heb ook intro en aftiteling e en da vanboven filmen
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Guest
|
Beste medevliegers, waar gaat het nu over! Laat ieder toch gewoon doen wat hij of zij wil, zonder elkaar meteen in de haren te vliegen of van commentaar te voorzien. Het is nota bene een hobby! Dus iets waar je plezier aan dient te beleven. Persoonlijk begrijp ik best dat je in je enthousiasme, je filmpje waar je veel werk in hebt gestoken, wilt promoten. Ben je het hiermee niet eens is dat oke, maar dat is geen reden om iemand af te breken. Mijn persoonlijke mening: |
|
| | #36 (permalink) |
|
Totally right
| | |
| | #37 (permalink) |
|
De rezultaten zijn bekend... Doc insane 1st place JVDO 3th place... bedankt aan iedereen !!!!!! SEE YOU NEXT YEAR 3D COLLEGE TEAM BELGIUM
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2004 Locatie: Gistel België Leeftijd: 40
|
Prachtig ! :P En Jens, wat zijn jullie respectivelijke prijzen ?
__________________ Sebart Katana S30 V2 , 120 powerLED Swift , Thunder Tiger Raptor 50 V2 , Gaui Hurricane 550 , HK 450 , GIANT EPO Mustang , PZ P-51 Mustang, HK Spitfire, RC BUG , Multiplex Funjet , Hirobo Quark , E-Flite MSR |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Zal ik later posten... het is wel zoiets als the winner takes it all..
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |