![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
|
Beste Fans, Vrienden, sympathisanten, kennisen, superpiloten, collega's,.... Zoals jullie weten/niet weten doen Maarten De Moor (aka Doc.Insane) en ikzelf (Jens Van Dorpe aka JVDO) elk jaar mee met een Video vliegwedstrijd. Het doel: Een hollywood/flyinggiants style video maken waarin je je beste vliegkunsten en fantasieën tot leven wekt. Tot DONDERDAG kunnen jullie op deze site ( http://www.flyinggiants.com ) je stem uitbrengen voor de beste video. Degenen die geen lid zijn op deze site moeten zich wel eerst registreren alvorens ze kunne stemmen. Dit doe je hier ( http://www.flyinggiants.com/forums/r...?action=signup ) Hierna kan je de videos bekijken en dus ook stemmen op deze pagina http://www.flyinggiants.com/content/06gsvc/vote.aspx Er zijn drie klasses: electric, gassers en glow. Maarten en ik hebben dit jaar meegedaan in De Gassers klasse. Mijn video: http://www.flyinggiants.com/gallery/...7/jvdo-gas.wmv In die gassers klasse moet je Vijf video's aanduiden om te stemmen. onze video's kan je vinden onder "JVDO" en "DOC.INSANE". In Electric klasse en Glow klasse kan je hetzelfde doen. "Donatas" is een aanrader!, fantastische video! Elke stem telt, en de eerste prijs is echt de moeite waard, en kunnen we beiden zeker gebruiken. Als je stemt zijn we je eeuwig en eeuwig en eeuwig en eeeeeeuwig dankbaar Greets Maarten De Moor aka Doc. insane en Jens Van Dorpe aka "JVDO" ps: VOTE SMART! en voor de "FANS" onder jullie ik heb nog een klein videotje gemaakt met wat beelden dat ik nog staan had, eigelijk opgenomgen voor de FGVC... http://www.3dcollege.be/videos/flygiantsnonpubl.wmv
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Ik heb vorige week al op jou en Maarten gestemd Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2004 Locatie: Gistel België Leeftijd: 40
|
Vote is cast, Jens ! Succes !
__________________ Sebart Katana S30 V2 , 120 powerLED Swift , Thunder Tiger Raptor 50 V2 , Gaui Hurricane 550 , HK 450 , GIANT EPO Mustang , PZ P-51 Mustang, HK Spitfire, RC BUG , Multiplex Funjet , Hirobo Quark , E-Flite MSR |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Met alle respect maar dit vind ik een debiele opmerking.
__________________ Sebart Katana S30 V2 , 120 powerLED Swift , Thunder Tiger Raptor 50 V2 , Gaui Hurricane 550 , HK 450 , GIANT EPO Mustang , PZ P-51 Mustang, HK Spitfire, RC BUG , Multiplex Funjet , Hirobo Quark , E-Flite MSR |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Mwah, ik heb er persoonlijk niets op tegen. Wat me wel opvalt, is dat er nog niet zo lang geleden iemand met een fotowedstrijd op exact dezelfde wijze stemmen wilde verzamelen, en toen werd het topic gesloten....
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Neen , alle gekheid op een stokje ... Misschien is het verzoek door Jens een beetje te "gebiedend" geformuleerd.... En natúúrlijk doe je er goed aan om te filmpjes te bekijken en zo een eigen mening te vormen... Maar ik vond gewoon, als een jongeling van bij ons zó kan vliegen, dan is er toch niks mis mee ...,? Ik bedoel, als je naar het voetbal gaat en je favoriete ploeg speelt, dan heb je toch ook graag dat dié wint ...?
__________________ Sebart Katana S30 V2 , 120 powerLED Swift , Thunder Tiger Raptor 50 V2 , Gaui Hurricane 550 , HK 450 , GIANT EPO Mustang , PZ P-51 Mustang, HK Spitfire, RC BUG , Multiplex Funjet , Hirobo Quark , E-Flite MSR | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 september 2002 Leeftijd: 51
| Citaat:
Anderzijds krijg je ook een be-invloeding die tegen de bedoeling van deze contest gaat. Het krijgt zo'n Eurovisie songfestival-gehalte waar alle Ex-Oostblok landen op elkaar stemmen en uiteindelijk iedereen ontevreden is met de uitslag en interesse verliest. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Guest
|
Ik zie nergens staan dat Jens zegt dat je voor hen MOET stemmen. Wat ik zie is een verwijzing naar een site waar veel videos staan. iets waar we op dit forum dagelijks mee geconfronteerd worden. Bijkomstig is dat op deze video's gestemd kan worden. Ook hier zegt Jens niet dat je dit moet doen. enkel dat je het kan doen. Niemand wordt verplicht de video's te bekijken. Noch worden we verplicht de 3D filmpjes van Didier of Bert te bekijken. Toch doen we dat en geven er komentaar op. Dus wat is het verschil tussen positieve of negatieve komentaar geven aan hen en stemmen op een videotje wat je goed vind ??? Je zou haast beginnen denken dat de België - Holland jaloezie bij sommige weer boven komt. In ieder geval heb ik bewondering voor deze 2 jonge gasten wat die kunnen en doen. Zij bewijzen tenminste aan de hele wereld dat hier in de lage landen ook een goed potje 3D gevlogen wordt. en PS : HOU HET ON TOPIC AUB. politiek en eurosongdinges heeft hier niets te zoeken Peter |
|
| | #12 (permalink) |
|
Bedankt Peter... Ik wil ook echt niet zeggen dat je MOET stemmen ofzo... Ik wil gewoon dat nog veel meer mensen weten wat deze FGVC is, omdat we er elk jaar enkele van de beste RC video's vinden (daarom niet de onze)... Ook om gewoon eens kennis te maken met 1 van de grootste 3D minded community's Natuurlijk is het normaal dat ik vraag dat jullie eens aan ons denken.. wie ons wil steunen (omdat hij denkt dat onze video goed is !) doet dat andere niet of stemmen maar op hun favorieten... Wij hebben veel tijd in deze video's gestoken... dus wij willen gewoon dat zoveel mogelijk mensen er plezier van hebben om naar te kijken... grz JVDO
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Lid sinds: 2 september 2002 Leeftijd: 51
| Citaat:
Citaat:
Edit: Ik zie dat Jens zijn 'moet' directive zojuist verwijdert heeft. | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Jongens CHILL please I'll never do it again :s wowwww We will keep our videos for ourself...
| | |
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
Video's zijn wat mij betreft altijd welkom, ik heb alleen nogal een hekel aan mensen die internet-stemmingen of polls gaan vernaggelen door het inschakelen van fora etc. De reden hiervoor is tweeledig; ten eerste maakt dat de stemming oneerlijk (de beste film moet winnen, niet de film van de persoon die de meeste stemmende mensen kan ronselen) en ten tweede krijg je er hier zo'n vervuiling door. Het valt nu allemaal nog wel mee, maar voor je het weet staat het hier vol met verzoeken om op god-weet-wat te stemmen. Ik ken verkiezingen voor het leukste studentenhuis, de leukste hamsterfoto, beste douchegordijn, enz. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |