![]() |
| | #16 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
knap zowizo dat je zo'n universele uitspraak kan doen over houten huisjes zonder eens de RV te meten in zo'n ding. ik kan me prima voorstellen dat de een "droog" is en de ander zeiknat vanbinnen. en als electronicus kan ik je ook wel zeggen dat als het nat word, dat je spullen daar zeker van lijden.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
Gerard, dat klopt. Mijn blokhut garage is met een speciale "verf" behandeld/geimpregneerd, Eigenlijk had ik gekozen voor een door en door geimpregneerde versie, maar deze "verf" doet hetzelfde. Alleen de buitenkant is behandeld en de binnenzijde niet. Bij mijn vorige huis zat een heel oude schuur met een grote boerenschuur. De Grote poort daarvan was alleen aan de buitenzijde behandeld en hield het al ruim 100 jaar uit zonder houtrot. De binnenzijde was onbehandeld hout. Hierdoor kon de poort ademen en het water reguleren.
|
|
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
E.e.a. zal ook te maken hebben met de ondergrond (zand, klei) en de grondwaterspiegel. Iets anders, hoe goed is lijm of verf die beneden het vriespunt is geweest?
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Guest
|
Bedankt voor de vele reacties. Blijkbaar heeft iedereen hier andere ervaringen mee. Voorlopig heb ik men zenders en mijn batterijen in huis gelegd (1 zender ligt toch zowieso aan de pc...Reflex |
|
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2004 Locatie: Goirle Leeftijd: 25
|
Niet alle lijm hoeft naar binnen als het vriest. Gewone secondenlijm kun je gewoon laten staan. Leg maar eens een potje in de vriezer het bevriest pas als het ιcht koud is. bij min 10 ofzo beviest het niet. Als bij ons thuis de koelkast echt vol is zet ik de potjes secondenlijm in de vriezer.
__________________ http://www.emvcnieuwkerk.nl/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |