![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Hallo allemaal, Kan iemand mij vertellen of de Gamebird sim(easyfly) ook werkt met windows XP? Ik vraag dit voor iemand anders,en die heeft problemen dat zijn zender niet reageert... Groeten, Marcel |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 juni 2003 Locatie: Kampen "The city that rock's, the city that never sleeps!" Leeftijd: 46
|
Sorry heren, Bij wij werkt hij onder win Xp niet naar behoren ! Ik heb een game-usb adapter moeten aanschaffen om het geheel aan het werk te krijgen ! Via de normale game aansluiting werkt het kre.. niet !!!!!.... en via de USB perfect ! Rar ra gr Gert
__________________ " E.G.FOX.Polaris.& Polaris 70%.PTIIXL.Dep-cub.Elipsoid.Boom.Kinini.Mig29uB. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
Hier ook geen probleem gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Ik heb ook win xp home.. Maar ik kan de 4 assen en 1 knop niet vinden.. Alleen maar 3 assen EDIT: Heb het gevonden ;p | |
|
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
Probleempje met de klassieke gameports is dat vooral bij "no-cost" moederborden of geluidskaarten (of waar de spelpookjes-poort dan ook op mag zitten) alleen Joystick 1 werkt (joystick 2 is intern gewoon NIET bedraad/of voorzien in het desbetreffende chipje) hier is dan ook niets aan te veranderen. Commerciël gezien is de "analoge" spelpook dood, en wordt vrijwel geheel verdrongen door de "digitale" USB apparaten, dus analoge game-port who cares.
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
bvd, robert | |
|
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
mensen je kunt de vier assen alleen met aan passen maken dus zelf een joystick seting aan maken in het spelbestuuringen mmc in het configuratie scherm die openen en dan kliken op toevoegen dan krijg je boven annuleren nog een keuse knop namelijk aanpassen klik hier op en men krijgt het menu. voor het gemak heb ik ff een screenshot gemaakt van de schermen die je moet heben
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
nou zo ver ik weet maakt de naam niets uit maar ik kan het fout heben ik hou mij wel aan de naam uit de beschrijfing namelijk rcgamebird en ik heb geen probleemen er mee ook niet in xp pro
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |