![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 27 oktober 2004 Locatie: blaricum Leeftijd: 40
|
Fouga CM-170 Magister ook leuk... Ik hoorde dat je alleen mee mag als je een vliegbrevet heb. Frank
__________________ Climaxx Z/E-Volksplane Duo40-Superair2-Sportter-Spectra/Spirit/Spirit 100-Magi-Der Kleine-Clarky-Arcus-Minimag-Skeeter-Callistic-Riser- Bouw: Piper Tomahawk-Charter electro |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Ook ergens geloof ik Leeftijd: 39
|
Heb ik ook gelezen maar dan alleen voor de jets... Tja, en 1200 euris voor 20 min P51D
__________________ Mannen zijn kinderen met geld |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
bij incredible adventures in amerika kan je ook vliegen in Migs in Rusland. ben in de gelukkige omstandigheid dat ik ooit een prijsvraag gewonnen heb en daardoor 5 dagen in moskou gezeten heb en daar gevlogen heb met de mig 21... erg leuk om een keer mee te maken... "helaas" ging de mach run niet goed, de afterburner wilde niet goed en daardor had ik de optie om terug te gaan en repareren of extra aerobatics en laagvliegen. ik heb voor de optie extra aerobatics en laagvliegen gekozen..... 1000 km/h langs een kerktoren op 60 meter hoogte was echt "snel".. 2 minuten lang 6,5 g getrokken en ik kan je verzekeren dat de g-broek dan zeer gaat doen.... Door mijn lengte van 1,93 zat ik echter een beetje klem en zat ik constant tegen de radioknop aan te drukken in de high G turns..... ach het mooiste was eigenlijk de kick van het opstijgen en dat ik zelf alle figuren mocht vliegen, loopings, split s, immelman, rollen. volgens familie heb ik nog een maand met een grijns rondgelopen van hier tot tokio...... als je het geld kan missen echt een aanrader...... hmm staat nog op vhs band. toch maar weer eens voor de dag halen....
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 23 november 2005 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
Dat geluk heeft Pieter nog steeds........ En die grijns is er niet kleiner op geworden.......
__________________ www.MVSB.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Ook ergens geloof ik Leeftijd: 39
|
De informatie heb ik doorgespeeld aan een goede vriend van mij die dit aanbod serieus overweegt, of inmiddels al contact heeft opgenomen met de aanbieders om een vlucht met de P51D mee te maken. Ik heb hem wel één voorwaarde gesteld :P dat álles wordt gefeilmd en hier wordt gepost! Ben benieuwd
__________________ Mannen zijn kinderen met geld |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |