![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Liempde Leeftijd: 41
|
Een collega van mij, woonachtig in het westen van Eindhoven, wil beginnen met modelvliegen. Wie kent een vereniging daar dicht in de buurt (hij heeft geen auto dus afstand is wat beperkt)? Liefst één waar men ook mensen en tijd heeft om een beginner even goed op weg te helpen. Het hoeft niet met brandstof te zijn. Alvast bedankt voor alle tips, Ron 12-4-07': Kan een moderator die naar de categorie "verenigingen" verplaatsen? Of kan ik dat zelf? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
er is 1 hele gezelligge in son en breugel. www.mvsb.nl zelf lid, topclub. 8 instructeurs om iedereen te leren modelvliegen zonder schade. kom gerust eens kijken.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2006 Locatie: Eersel Leeftijd: 21
|
In weebosch zit ook een club, met ook voldoende instructeurs. Ben er zelf ook lid, erg gezellig Zeker een keer langhskomen.... Stefan PS, in Bladel zit ook nog een club, en er zit er nog een vlak bij eindhoven. "de valken" meen ik. Even contact opnemen (pb) met paul_ehv, die vliegt daar volgens mij ook... |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |