![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
|
hallo heb van de morgend 2 apc propellors gaan halen bij tam modelbouwcenter.Echter toen ik bij sam ging vliegen bleek men as te klein te zijn voor de opening van de propellor.Er zat te veel speling op.Normaal zou je een soort van rondelletjes bij je prop krijgen heb ik gehoord(dit was bij mij niet het geval).Hoe kan ik dit probleem oplossen?Ik dacht zelf aan gewoon het juiste metalen rondelletje zoeken en zo in propellor te duwen.Volgens mij moet dit werken,wat denken jullie? mvg sven
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
Hangt er helemaal vanaf welk formaat prop je gebruikt, op welke motor het gemonteerd wordt en welk toerental je van plan bent om te draaien. Heb zo'n vermoeden dat het om een slowflyer gaat? Dan is zo'n wheel retaining nut, zoals dat mooi heet, wel geschikt. Zo'n afstelbusje met imbus, maar in jouw geval dus zonder schroefje.
__________________ Serval.tk |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
| Citaat:
Dus het is de dikke as met draad op de buiten kant echter daar is dat vijsje dat jij zegt et klein voor toch bedankt voro je hulp! mvg sven
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
ik denk sven, dat de props die jij hebt gekocht voor op brandstof motoren zijn, want ik was er helemaal niet bekend bij, en ik ken de hele apc serie, maar deze had ik nog nooit gezien, ik zou zeggen verkoop ze ergens en koop zo een dat ik u heb meegegeven mvg |
|
| | #8 (permalink) |
|
die heb ik dus niet het is een ander soort.Is er echte geen manier hoe ik die props kan gebruiken ofzo? mvg sven
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 18 januari 2006 Locatie: Melle, België
|
Je kan zoiets bestellen : prop adaptor Maar dan wel met de juiste maten voor jouw propellor en motoras natuurlijk... Mvg, Dennis |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |