![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2006 Locatie: sibculo
|
heey ik heb nu een funjet maar als ik up doe (stick naar beneden) geeft hij down . als ik de elev. reverse in het menu dan gaat de stick van de rolroeren werken als de up - down . verder alles geprobeerd in het reverse menu maar krijg dit niet goed.. hoe doe ik dat ?
__________________ ....... |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
| Citaat:
__________________ "Only dead fish go with the flow". | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 februari 2007 Locatie: winterswijk Leeftijd: 21
| Citaat:
__________________ ga naar www.winterswijkseluchtvaartclub.nl voor de gezelligste modelvliegclub van nederland | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
@ Sjoerd: de servo's op 2 en 3 klopt voor een elevon vleugel (de funjet dus). 2 en 6 zou correct zijn voor flaperons. @Allrounder: kraaifunctie is niet standaard geprogrammeerd in de MX-12, deze zul je zelf moeten maken met creatief instellen van vleugeltype (flaperon) en wat vrije mixers. Zie mijn laatste post van de vorige pagina.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2007 Locatie: winterswijk Leeftijd: 21
|
@ fotor: ok excuses
__________________ ga naar www.winterswijkseluchtvaartclub.nl voor de gezelligste modelvliegclub van nederland |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
gaat de goede kant op. Ik zal qua layout een aantal dingen nog uitwerken. Heb nu alleen nog ff geen tijd. Begin er zo snel mogelijk aan Sjoerd, je kan in principe het altijd goed krijgen, lukt het niet met reversen op de zender, dan moet je de stekkertjes van je servo's met elkaar verwisselen en weer ff kijken met reversen. Het kan altijd zegmaar. Kanaal 1 is bij mij trouwens altijd gas.... dus dat zou raar zijn. 2 en 3 kan goed. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
|
...[/quotehierover staat op vele plekken al een discussie, maar ook de 40 mhz band is voor vliegen te gebruiken, het verschil is dat de 35mhz band gereserveerd is voor vliegen, 40 mhz is voor alles.... dus igortje, je kunt ook een 40 mhz versie kopen net als ik, en letterlijk IEDEREEN bij de club waar ik even gevlogen heb...[/quote] Dat klinkt wel leuk maar als je op 35 MHz vliegt hoef je iets minder bang te zijn voor de autootjes in je omgeveing. Alhoewel er nog steeds winkeliers zijn die rustig 35 MHz verkopen aan modelautobezitters. Eigenlijk een beetje crimineel vindt ik. Dat is iets wat in Nederland best wat strenger geregeld mag worden!!! Dus 35 MHz voor het vliegen en 40 MHz voor de auto's en de boten. |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
vliegtuigen worden (volgens verkoper van LHS) meer op 40 mhz verkocht tegenwoordig, dan op 35... Het zou iig geen kwaad kunnen om er duidelijke regels over echt af te spreken, maar dat is heir offtopic :P
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
ff verder met instellingen idd! Ik heb de x-twin sturing erbij gezet. de 3 standen flap moet ik nog doen. Verder wil ik ook wat meer standaard info in de 1e post gaan donderen. Dat het wat uitgebreider word. Heb je nog tips? geef het hier door! Vliegtuigen mogen op 40 en 35mhz. Auto's officieel niet op 35. vandaar dat ik persoonlijk 35mhz veiliger vind voor vliegen. Tot zover de frequentiezooi |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |