![]() |
| | #511 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Haha. nop vandaag niet, heb vliegers hier tot 18:30 staan en ben alleen, beide bazen zijn de hort op (volgende week woensdag ook
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #512 (permalink) |
|
Gemeld
| | |
| | #514 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
__________________ www.floormodelvliegen.nl |
| | |
| | #515 (permalink) |
|
mooi man, maar waarom net geen landingen
| | |
| | #516 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
we zaten in een thermiek bel dus Jack kwam pas weer op de grond toen de accu van de camera leeg was
__________________ www.floormodelvliegen.nl |
| | |
| | #518 (permalink) |
|
Hehe, heb je niet 1 van mijn sprongen gezien. Liet de pop een vrij lange vrije val maken, dat ging goed. Toen chute open................... Nouo volgens mij maakte die een looping door de chute heen. Had meteen een probleem erbij, hij ging al tollend naar beneden, met naar links sturen werdt het wat minder met naar rechts was het een spin warabij de pop bijna horizontaal hing. Dat zag er dus best leuk uit, dus verder maar zo afgedaald. Wat dichter bij de grond een beetje abrupt sturen en voila, daar schoot ie los en was ie weer gewoon bestuurbaar. Later maar wat minder lange vrije val gemaakt
| | |
| | #520 (permalink) |
|
Hahaha, nee deze keer was niet met opzet
| | |
| | #521 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2003 Locatie: Emmeloord
|
hoi mannen ik ben ook bezig met een rc parachute du pop is klaar maar nu de chute nog ![]() ik ben er nog nog niet helemaal uit welke kleur verdeling. Het worden de kleuren PAARS/GRIJD/Zwart dat weet ik al wel . En dan moet er ook nog ervaring worden opgedaan ![]() Er zijn er bij ons in de club nog 2 die er meebezig zijn en misschien een 4e.
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder Gr Guus Vliegt bij www.lvc-emmeloord.nl |
| | |
| | #522 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
mooi mooi. dat gaat goed komen daar. je kan alvast inschrijven voor de wedstrijd in weert. Fallschirmspringen » Formulare » Anmeldung zu den Wettbewerben der EPT 2011
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #523 (permalink) |
|
Mhhh, zal eens vragen hoe ver de ouwe naaister van Leon is qua chutes?!?!? Niet dat ik dan al een pop klaar heb maar toch
| | |
| | #524 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2003 Locatie: Emmeloord
|
We kunnen alle hulp en tips gebruiken Het duurt 3 weken voordat Theo de chute klaar heeft Is het ook handig om 2 verschillend kleuren aan de zijkant te hebben Dat is misschien makkelijker met links en rechts. Dus dan is het makkelijker te zien of hij naar je toe komt of van je af gaat. Of verbeeld ik me dat ? Hij pak wat Guus (Orgeneel hè) aan heeft is van een oude regenjas Een helm heb ik nog niet Mijn clubgenoot heeft wel een helm met banane smaak zegt hij @ Pieter V Ik heb hier Theo ook liggen die van Jan S Hij is niet van mij maar van een clubgenoot Die ligt hier te wachten om gedropt te worden. @ Berto Merk je er veel van als de pop(en) er onder hangen want ze zitten wel achter het zwaartepunt.
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder Gr Guus Vliegt bij www.lvc-emmeloord.nl |
| | |
| | #525 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 5 mei 2005 Locatie: Best
|
[QUOTE=Guus;1998379] Ik heb hier Theo ook liggen die van Jan S Hij is niet van mij maar van een clubgenoot Die ligt hier te wachten om gedropt te worden. Hoi Guus, Laat het maar weten waneer Theo niet meer wil wachten en alleen nog maar springen. Als het weer beter word moeten we toch verplicht elk weekend trainen dan kun je gewoon ermee tussendoor. mvg
__________________ Wonderen doen we meteen Het onmogelijke duurt iets langer. http://www.rc-parachute.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |