![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 september 2003 Locatie: schoonhoven Leeftijd: 37
|
Vandaag weer lekker gevlogen en alles heel gelaten, maar na een het vliegen begint de ellende weer van het schoonmaken!!!! Na al verschillende producten geprobeerd te hebben zou ik graag van jullie willen weten wat nou echt het beste die vette troep verwijdert. (van brandstof) Alvast bedankt, Dennis |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 september 2002 Leeftijd: 51
| Citaat:
Zie overigens: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...hlight=glassex Dit spul is het in de rode fles http://home.hetnet.nl/~meijhmb/model.../shop/tips.htm | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
|
[QUOTE="Hans Meij"] Citaat:
Met m'n Lazy bee op het voetbalveld bij de Asserlaan of anders bij mijn schoonouders achter in het weiland in de buurt van de Hem. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Nee niet echt met normale vliegtuigen, maar die Lazy bee zet je in twee meter neer!! Net terug van het vliegen en die rode fles met glassex een kans gegeven, maar dat gaat helemaal schuimen en laat toch een doffe laag achter op m'n vliegtuig en dat is goed te zien op een doorzichtig model. Groeten Dennis |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
Probeer eens van die vochtige doekjes waarmee men het achterwerk van baby's (en tegenwoordig ook van volwassenen) afveegt. Het mogen de goedkoopste zijn trouwens. Ik gebruik ze nu al een hele tijd(voor mijn vliegtuigen) en ik ben er best tevreden over. |
|
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 september 2002 Leeftijd: 51
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
wij met een brouwsel van mijn vader iets met brandstirites en water
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Doe genoeg in de keuken, maar die is bij ons niet zo vet als bij jullie want dat lukt zelfs in een keer! | |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Groningen Leeftijd: 30
| Citaat:
__________________ If at first you don't succeed, smash your work and try again | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |