![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
| Citaat:
Verder alles gevonden wat ik nodig had; Sanyo Eneloop's voor diverse toepassingen, wat reststukjes Oracover en een setje CAM-bladen op het Aeronautstandje (niet goedkoper dan op 't net). Jammer dat ze dat bassin met de bootjes en dat enorme galjoen dit jaar niet hadden; is voor mijn vader altijd de reden om mee te gaan. Verder leuke dag gehad.
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 | |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Er was wel een bassin met bootjes. Redelijk verstopt, maar hij was er wel in de zelfde hal als de grote boot hier onderaan (bedoel je die) modelbouwbeurs DORTMUND
__________________ - |
| | |
| | #123 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juli 2007
|
ik snap al die vele zure vliegers hier niet, ik ben net terug van de 6de keer op rij dortmund,,, EN IK VOND HET FANTASTISCH~!!!!!!!! zaaltje of 2 minder maar wat er mist is dat je nu 10 winkels de zelfde spullen hadden terwijl er vroeger 15 dezelfde spullen hadden. er is voor ieder wat wils, ik heb een prachtige sand scorcher gekocht welke ik nu aan het bouwen ben, voor een echte "steal" prijs van 300 euro de buitenvliegplek bij het stadion van burusia was fantastisch, buiten crossen met lrp en andere clubs was erg leuk treintje intresseren me niet maar anders zat ik er nou nog. ik kreeg nog een rabat bon in me handjes gedrukt van een duitse man die ook een kaartje had gekocht. "nette leute" "herlichem wurst" enorme drukte was vorige jaren iets rustiger op de zaterdag al met al weer geweldig genoten terwijl ik zelden met modelbouw bezig ben. dit bestaat in nederland niet helaas. TOP TOP TOP dortmund gaat mij nog lang blijven zien |
| | |
| | #124 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
| Citaat:
Ik ben nog steeds wel enthousiast over de beurs en sluit me dus niet aan bij het gemiddelde azijngezeik. De hele hobby verschuift meer richting "China"; dan kan je niet verwachten dat de beurs dat niet doet. Ik heb verder nog nooit iemand zien klagen dat dit forum "ModelBOUWforum" heeft, terwijl hier ook zat ARF-spul en chinese RTF-meuk/goed-spul wordt besproken. Tuurlijk is het elk jaar een tikje minder voor de bouw-die-hards; maar wat verwacht je dan? De tentoongestelde modellen zijn trouwens over het algemeen een aardig stukje bouw-vakmanschap! Wij maken er gewoon elk jaar een gezellige dag van met familie en vrienden en gaan na afloop gezellig voor weinig geld in Dortmund-Centrum een erg goed hapje eten. En verder moet je ook beseffen dat zo'n beurs best uniek is en blijft. In Nederland kennen we zoiets niet en Dortmund is op zich prima aan te rijden.
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 | |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2008 Locatie: t,harde Leeftijd: 45
|
gisteren met 11 man van de club naar de beurs geweest,wij als modelauto club fg ,hpi en hormann rijders,gingen in de eerste instantie om te kijken naar deze auto,s,maar hier was niet veel van te vinden,maar desondanks dat,en vooral om dat we voor de eerste keer gingen,hebben wij allen genoten,van de beurs,ik zelf had er een hard hoofd in vanwege de kritiek hier op de site,maar we waren er om 9.30 en we gingen om 18.00 s,avonds naar huis toe,en een ieder had wat gekocht,ik zelf een vliegtuig van hpi en 2 helicopters 1 voor mijn zoon en 1 voor mezelf,wij allen hadden ogen tekort om alles te zien,en wij gaan er zeker weer een keer ernaar toe alles vonden wij mooi behalve de trein afdeling,dat deed ons niet zo veel maar de rest was prachtig,ook de vliegtuigen en boten afdeling dus mensen,smaken verschillen maar wij als www.RCElburg.nl hebben nogmaals genoten,en zeer veel koopjes opgedaan een ieder was zeer tevreden. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |