![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
|
Twijfel zelf of ik het hier moet zetten of in het Cafe, maar goed, ik kan mijn magische krachten toch zelf aanwenden om de draad te verplaatsen, dus ik kijk wel welke kant het opgaat. Dit is het verhaal: aangezien ik de laatste tijd teveel met Gerard praat
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Leeftijd: 51
|
Dat is allemaal waar. En... echt vliegen is weer veel leuker dan dat gejojo met een helicopter Alle gekheid op een stokje. Maar alle ervaringen zijn en blijven persoonlijk. Zoals zo vaak gezegd ga eens wat van de sfeer proeven op een club, bij veel clubs wordt je dan wel door iemand even de zender in de hand gedrukt en kan je het allemaal zelf ervaren. Het beste is overigens om je 'First Contact' zelf te regisseren. Als je de voorzitter van een club belt dat je voor heli-vliegen voelt en daar wat meer van zou willen weten/ervaren, dan brengt hij je wel snel in contact met mensen die jou wat kunnen laten (mee)beleven. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Tja, heb wel eens met bootjes en autotjes gereden / gevaren. Maar die rush die ik heb als ik met een Heli rond vlieg... Is bijna te vergelijken met een avond lekkere se
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
ik vind vliegen (in wat voor vorm dan ook hans ook als ik er op terugkijk, met de autos was het nogal een sleutelen en altijd problemen met die motortjes, met de vliegtuigen veel minder. ook , maar dat is heel persoonlijk, spreekt het club gebeuren me flink aan, het is bij ons op de club altijd gezellig, en veel enthousiastelingen bij elkaar.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Groningen Leeftijd: 30
|
Ik ben begonnen met bootjes...daar was ik al heel snel zat van. Toen ben ik met auto's begonnen. Dat heb ik zo'n 6 jaar gedaan. En nu vlieg ik.
__________________ If at first you don't succeed, smash your work and try again |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Alleen jammer dat je bij een crash precies het tegenovergestelde gevoel krijgt. Heb verder nooit geklungelt met benzine motoren. Heb er soort van afkeer van. Misschien dat ik ooit toch voor de power ga en een dikke benzine Raptor aanschaf. Maar verslavend is het zeker. Begin volgende week al met mijn 3de heli
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
| Citaat:
Tja, voor op de lange termijn zal Jaap toch een keuze moeten gaan maken tussen een Marder (die overigens wel op benzine + wat olie) loopt of een raptor 30.. Keuzes, keuzes.. En dan moet het nog langs de vriendin geloodst worden. Nee, wordt echt een langetermijnplan. Maar daarom niet minder leuk om er over na te denken.
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Totdat ik vorig jaar van Ben Koperdraad een showtje zag met zijn 3DNT. Hij draaide daar een soort van F3A programma met de heli, zonder dat je de motor bij wijze van spreke hoorde lopen. Super gewoon, en zo strak en smooth gevlogen. Ik heb hem nog gevraagd of je met die heli zou kunnen beginnen... | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Guest
|
Ik ben zelf ook(omdat ik vliegen te duur vond Veel suc6 verder met je keuze, Mathijs |
|
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 29 april 2003 Locatie: Oldenzaal Leeftijd: 25
|
toen ik een jaar of 7/8 was had ik m'n eerste afstandbestuurbare auto, echter altijd heel zuinig op geweest (merk niko) en heb er jaren plezier van gehad tot de ontvanger een keer doorbrandde.. nu 3/4 jaar later ben ik begonnen met m'n eerste vliegtuigje en ik had het al zeer snel onder controle, mede doordat je het gevoel van tegenovergesteld sturen en dergelijke allang geleerd had. nu spaar ik voor een micro heli, hoogstwaarschijnlijk een hummingbird |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
Ben ooit begonnen met ene tamiya Grashopper gekocht bij Conrad voor weinig. Leek heel wat zo'n bouwdoos maar na een uur of twee schroeven was hij daar. Rijden ja wel leuk maar dit is het niet. Een vliegtuig dan de Bobby ook van Conrad, deze is nooit afgekomen omdat ik een Kyosho ARF cessna tegenkwam hier heb ik een tijd mee gevolgen maar ik voelde me net een timmerman als hij weer eens stuk was. Ik wilde techniek met die rush van het besturen, en jawel daar stond hij dan een ECO 8 van Ikarus. En nu.... niemand om me te helpen dus naar een vliegschool Rotechno in Enschede. Reactie Die Eco is een leuke heli maar niet om mee te leren kijk eens naar ..... En jawel de Kalt Baron 30 was een feit. Daar heb ik mee leren hooveren en de figuren mee leren hooveren. En na een tijd ben ik met de eco gaan vliegen. Inmiddels is de Kalt en de eco verkocht en ben ik in het gelukkige bezit van een raptor 30 v2, een Caliber 30 en in aanbouw de Rebell ME. Een ding kan ik je wel zeggen ik heb de geweldige mix gevonden, veel techniek, en een rush gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Heeft Rotechno een website?
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
Bestaat niet meer. Was van Gerrit Hanning van die winkel die na de vuurwerkramp niet meer is open gegaan. gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |