![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Ik zit met de volgende vraag. Omdat ik tegenwoordig op meer andere velden kom. En daar vragen ze of ik een brevet heb. Omdat wij daar aan de club niet aan doen. wil ik wel eens weten hoe ik aan een brevet kom, zodat eventuele problemen zouden voorkomen kunnen worden. Ik ben geen lid van knvvl, en op de club doen we dat niet. Wie kan mij een advies geven? Ik vlieg al vanaf 1979 toen nog weinig maar van 1982 fanatiek. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
Het gaat over een heli brevet maar er zit wel een antwoord voor je in http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...pic.php?t=8064 gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Ik begrijp het nog niet helemaal. Ik heb in de jaren 80 ook een brevet gehad maar ben toen lid af gegaan bij knvvl. En heb het brevet weggegooid Nu schijnt het niet meer in hun bestand te staan. Maar hoe doen clubs dat dat die niet lid zijn van knvvl? Moet je daar 50 euro voor lappen. Om te laten zien dat je al een beetje kan sturen? Het gaat mij dus niet om wedstrijden te vliegen, maar gewoon voor de gezelligheid op een ander veld te vliegen |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Ik ben gisteren in Nijmegen wezen vliegen en vandaag in Elspeet. Het eerste wat ze vragen is heb je een brevet. Dat kan ik goed begrijpen dus vandaar die vraag. Moet dat officieel of kan mijn club dat zo geven? Of moet dat ergen worden aangemeld? | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 47
|
Ik weet niet 100% of het kan, maar ga naar een vliegschool, en vlieg direct brevet. Het schijnt dat je deze in kan wisselen bij de knvvl. In de bouwen en vliegen staat er één, en hier op het forum zwerft ook iemand van een vliegschool rond. ik noem geen namen anders zit ik reclame maken, maar anders pb maar. Bert
__________________ WBLC "De Grondpiloten" |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
ron, van vliegschool first flight mailen, die geeft je in 1 keer alle juiste antwoorden. de banner van modelvliegschool first flight.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Leeftijd: 51
|
Wij hebben twee jaar op de zaterdag in Almere gevlogen in de periode dat ons veld vanwege de broedstop gesloten is. In Almere werd toen de breveteis ingevoerd en wij hebben toen met een groep van vijf personen voor het brevet gevlogen. Overigens is dat een leuke en leerzame ervaring geweest om een volkome vreemde wat kritiek op jouw vliegen te laten leveren. Bertus, je kan dus vragen of een jouw bekend persoon jou voor dit examen kan laten vliegen. Aangezien ze dit in Almere echt serieus deden met drie examinatoren die punten gaven en drie vluchten en een evaluatie na elke vlucht is dit misschien een leuk idee om de eerst volgende keer dat zij af-vliegen hierin mee te draaien. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
He Bertus kunnen we samen brevet vliegen, die club in elspeet wil mij er geen afnemen, krijg er de kans niet voor terwijl ik er lid ben. Is toch wel een beetje raar. En ze vragen wel aan jouw of je een brevet hebt, raar. De meeste hebben nog geen brevet maar vliegen al jaren. Groeten Han Ps over zo'n zwever moet ik nog wel heelveel nachtjes over slapen.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |