![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Annen Leeftijd: 51
|
Oke jongens, nog een paar nachtjes slapen en dan staat er voor mij althans weer een heerlijk weekendje voor de deur. Harsewinkel 2004!! Harsewinkel staat voor gezelligheid, grote tweedehands markt, schitterend nachtvliegen, BBQ'en, veel lol enz enz enz. De mooiste dag vind ik persoonlijk de zaterdag als er lekker vrij gevlogen kan worden daar waar op de zondagmiddag een strak program afgewerkt wordt. Niet dat dit minder mooi is daar niet van. Op zondag is volgens het programma weer voldoende te zien. Net als vorig jaar komt er oa weer een Pitts met zweef sleep (geen schaal Wie ga ik er allemaal tegenkomen???? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Venray Leeftijd: 39
|
Ja Theo Ik hoop dat het net zoon lekker weertje wordt als vorig jaar En wat betreft gezelligheid Alleen sommige (zeer weinige) duitsers dachten daar (ons happy hour) anders over Dus hopelijk dit jaar weer Tot Harsewinkel, Grtz Heino |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
van Nijverdal (MVN) komen we ook met een paar man, Als we nou allemaal onze Holiday meenemen,
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
de MVSB is as usual aanwezig.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: deventer
|
@ Han, Doen we allemaal holiday mee... moet die van mij nog in elkaar plakken... maar dat moet lukken voor die tijd
__________________ Greetz Wimselz In het verleden behaalde crashes, bieden geen garantie voor de toekomst www.modelvliegclubnijverdal.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Onze club komt ook met het Phoenix Combat Team, helaas......... ik niet wegens andere verplichtingen (lees werk ) Stevo
__________________ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Groningen Leeftijd: 30
|
AVIO-Eelde is ook aanwezig. Als we in het programma komen, en er genoeg vliegers zijn wordt er met de autogyro's gevlogen. En het is gelukkig na dat de studiefinanciering is gestort :P More money to spend hehe
__________________ If at first you don't succeed, smash your work and try again |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Venray Leeftijd: 39
|
Hallo luitjes Helaas gaat het dit jaar toch niet door Nou ja dan maar weer wachten tot het volgende jaar, damn ik had me hier echt op verheugd Nou laat het me maar wel weten hoe het was Grtz, Heino |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
voorspelling voor harsewinkel duitsland: vrijdag: 22 graden vol zon zaterdag 25 graden (!) vol zon zondag licht bewolkt 22 graden zonnebrand mee
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
ha Gerard nl Enne die liters Snaps und Bier niet vergeten hé. (wel effe na het vliegen als het kan) Stevo
__________________ |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Annen Leeftijd: 51
|
Vrijdag vertrekken er vanuit Assen 7 man richting Harsewinkel. Korte broek, zwembroek en BBQ mee!! Weersverwachtingen zijn inderdaad goed dus staat er niets in de weg voor een superweekend!! cu2 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: deventer
|
vrijdag middag vertrekken er van modelvliegclub Nijverdal ook een mannetje of 6-8... tentje in de benen gooien en dan bbq-en....
__________________ Greetz Wimselz In het verleden behaalde crashes, bieden geen garantie voor de toekomst www.modelvliegclubnijverdal.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |