![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Hoi iedereen, Ik heb wat afgezocht op het forum en getwijfeld over de lokatie waar ik deze post zou moeten doen, maar heb doen besluiten dat hier te doen. Mocht het op een andere plaats beter staan, dan mag deze post daarnaartoe verplaatst worden. Welnu, ik zie her en der afbeeldingen (luchtfoto's) voorbij komen van het modelvliegveld waar JIJ vliegt. Nu leek het mij een leuk idee om alle velden eens te gaan verzamelen en heb daarvoor de volgende site ingericht: Google Maps Database Markers Hier kun je je modelvliegveld middels een marker aangeven. Ook kun je, indien je club een site hebt, deze vermelden. Ik maak hier al een poosje gebruik van op een andere site van mij en ervaring leert dat men ook onzinnige dingen zal plaatsen, of per ongeluk een foute marker plaatst. Ik zal de database die erachter zit regelmatig bijwerken en wellicht krijgen we zo een mooi en leuk overzicht waar welke club zich bevind. Een ander voordeel hiervan is dat je direct de gegevens over kunt nemen van de cooordinaten voor POI's (Points of Interest) voor bijvoorbeeld een TomTom. Als iets dergelijks al bestond, dan heb ik er niet goed naar gezocht. Bestaat het nog niet, dan bij deze.. Mensen, klik een eind weg Groetjes Spijker46
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Je moet even beter zoeken er is al zo`n topic Oja, ik voerde "modelvliegveld" in het zoekvenster in en op bladzijde 2 kwam ik dit al tegen: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...modelvliegveld
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Ik zie het, alleen verschilt de mijne in het opzicht met deze andere wel, dat je op de url die ik meegaf (gemaakt heb) een volledig overzicht kunt krijgen van waar welke velden zitten.. Ik kan zoiets dergelijks niet terug vinden, dat is ook eigenlijk meer waar ik naar gezocht heb
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Aan jouw de taak om dit allemaal over te nemen en in te voeren Echter is er via de site van Kennemerland dit ook al gedaan. Wacht even...................................
| | |
| | #5 (permalink) |
|
| | |
| | #6 (permalink) |
Ah duidelijk, Ach, het is aan mij, of aan een ander om dat te doen, als er mensen zijn die het leuk vinden.. Zo iets dergelijks heb ik ook al opgezet voor bookcrossend nederland (iets heel anders dan modelbouw, maar toch
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Er zit een fout in je script: De url van de link wordt achter die van je eigen url geplakt.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #8 (permalink) |
Bedankt voor het opmerken.. ik zal het snel fixuleren
| | |
| | #9 (permalink) |
*fixed*
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2006 Locatie: Houten Leeftijd: 51
|
Een Amerikaan heeft dit al gedaan. Zijn naam is G. Putt. http://bbs.keyhole.com/ubb/download.php?Number=402368 - Google Maps Hij heeft de meeste modelvliegvelden in Nederland al op Google Earth gezet. Van de velden die ik ken is er één fout (Montfoort), de rest klopt. Laatst gewijzigd door br@m; 29 mei 2008 om 19:48 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Bijna . De meeste Duitse clubs passen ook . Wel via Google Earth bekijken . Gebruik hem al langer voor het vinden van de clubs . Mvg Johan Laatst gewijzigd door plotterwelt; 29 mei 2008 om 19:52 |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Aeria Leeuwarden mist! The Eagles mist! Dat zijn toch al 3 clubs in een ralatief klein gebied (friesland) ! | |
|
| | #14 (permalink) |
Hm ja, en er zullen wellicht meer mensen zijn die dit ook gedaan hebben al.. Het leek mij juist een leuk idee om de mensen die hier op het forum komen het eens te laten doen, zodat we over een poosje, elkaars veld kunnen vinden etc etc.....
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |