![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
| hallo ik zou graag willen weten.hoe ik het beste mijn gas kabel kan verplaatsen.want mijn motor is niet betrouwbaar.omdat de tank veel te laag ligt dus die moet omhoog. en dan moet ik de gaskabel verplaatsen want de tank moet omhoog.ik had al iets in mijn gedachten.ik heb van die plastic stangen en daar zat eerst een schroefdraad aan met een kwiklink en die schroefdraad heb ik er uitgeschroefd en een gat geboord en dan komt het.als ik een nieuw stukje ijzer maak dan is ie te dik.en als ik van dat bijgzame ijzer pak en erin doe dan is ie te slap. want dan kan ie in de lucht buigen en dat is dan niet zo prettig als je weet wat ik bedoel. dus weten jullie een oplossing. alvast bedankt. |
|
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Als eerste schakel je caps lock eens uit. Als gaskabel gebruikte ik altijd een stuk remkabel van een fiets die net in een buitenmantel paste. De kabel werd dan meestal met een kroonsteentje aan een stukje staaldraad gemaakt zodat dit ook nog af te stellen was. |
|
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 februari 2003 Locatie: Warmond Leeftijd: 48
|
Martijn, alsjeblieft met kleine LETTERS tikken. Het leest erg ongemakkelijk. Vroeger, in het begin van internet, schreven mensen met grote letters als ze iets wilden schreeuwen. Dus bij mij roept het de reactie op: schreeuwlelijk!!! En als je dan toch kleine en grote letters gaat gebruiken, probeer dan af en toe ook een "." ( punt ) te gebruiken. En een nieuwe zin op een nieuwe regel beginnen. Dat leest een stuk makkelijker en mensen zullen je eerder een antwoord gaan geven. Ik ben bang dat als jij zo door blijft gaan er steeds minder mensen je een antwoord zullen gaan geven. Ik zou dat ook niet meer doen. Want als jij blijft "schreeuwen" dan bekijk ik je berichten niet eens meer. Hopelijk kun je hier iets meedoen, en begrijp je dat het voor sommige mensen niet prettig is om jouw berichten te lezen. Succes Martijn, met vriendelijke groeten, Hans. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |