![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
Ligt er aan wat voor balsa..... modelvlieg-kwaliteit...alleen bij de producenten in "groothandel" ... (en reeds bewerkt tot latjes en plankjes) .... o.a. Graupner Zoek je echter stammetjes (om een vlot te bouwen á la de Kontiki van Thor Heyerdall) dan zijn er wel exclusieve hout-handelaren die dit leveren kunnen ... (niet/nauwelijks op voorraad, speciaal bestel werk.... en lange levertijden)....
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
Martijntjuhhh, Hobby-In is geen groothandel. Als je ooit op zoek gaat naar grote hoeveelheden vliegtuig tri & multiplex dan vind je hier een prima leverancier: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...pic.php?t=8357
__________________ Serval.tk |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
Sorry, maar ik ben misschien een beetje te vaag gebleven. Maar ik wil voor ons vliegclubproject plankjes balsa hebben van 3 en 5 mm dik. Het is de bedoeling dat ik er meerdere ga uitfrezen. Het is voor de Serval (vliegtuignaam). In ieder geval bedankt en hopenlijk tot horens. Groetjes Arie. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |