![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Nieuwsbron: www.skyfun.be/idsky001.htm Kijk onder skyfunnews. Tja... Ik verwacht nog bevestiging van dit bericht met opgave van een officiële bron. Groetjes, Jan |
|
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
Quote dan gewoon het bericht zelf... Citaat:
__________________ Serval.tk | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik leer mijn terroristen in spé altijd dat ze ruim op tijd hun inkopen moeten doen Mooi muziekje op die site, weliswaar een beetje pathetisch bombastisch maar dat mag de pret niet drukken. Filmmuziek? "Terminator I" of II? Ik hoor de "Carmina Burana" erin, ik hoor ook "Once upon a time in the west". Weet iemand wat het is?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
Filmmuziek.. Volgens mij komt het uit 'The Hunt for Red October'... In elk geval een film met een onderzeeër... Maar het is ook in andere films gebruikt, volgens mij ook in Speed 2...
__________________ Serval.tk |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
To all Ach jongens,, het stond er eens aan te komen hé. De totale paranoia met terroristen begint me echt wel danig de keel uit te hangen Tuurlijk zijn er 3000+ mensen gestorven in Bobbejaanland en tuurlijk zijn er 80+ omgekomen in het land van Sinterklaas maar om dan een tijdelijke ban op de verkoop van modelvliegtuigen in te voeren amai wat een klere-wereld. Nu kun je twee kanten uit met dit verhaal : punt 1 : de ganse wereldbol (uitgezonderd het midden Oosten) zal geschokt zijn als men dan echte vliegtuigen neemt, ha ja die modeltuigen mochten toch niet meer verkocht worden zeker. Of die terroristen Al kajiet en de teletubbies zijn veel slimmer geworden, ha ja ze hebben bij de aanschaf van modelvliegtuigen eindelijk door dat je niet persé je leven moet laten bij het nemen van een vliegtuig. Stevo (god bless America - met het nodige cynisme aan te kondigen)
__________________ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Ik vind het een goede actie van Turkije! Ze hebben namelijk in een voormalige schuilplaats van Bin Laden een blue print gevonden van een modelbouwhelikopter met explosieven!
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Oké Michel, jij je zin, morgen verbod boven Zaandam Stevo
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |