![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 april 2006 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
| Citaat: Hier http://www.modelbouwforum.nl/forums/...d-hobbies.html kan je er meer over vinden. Groet Jan. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2008 Locatie: Vroomshoop Leeftijd: 39
|
Heb zelf de 52cc boxer van SV van United Hobbies en die staat nu op de proefopstelling en ik moet zeggen:3x tikken hij liep!!! 1 minpuntje, de slang in de tank en de rubber tankstop kun je gelijk weggooien want die zetten erg uit en kunnen dus niet tegen benzine Maar voor het geld vind ik het tot nu toe nog wel wat Ik draai hem met een 22-8 prop Heb er ook wel een video van maar weet niet hoe ik die hier neer kan zetten(iemand?) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 februari 2006 Locatie: Tweede Exloërmond Leeftijd: 47
|
De video moet eerst bijv. op You Tube. De link daarvan kun je hier dan plaatsen. @ Suzukibert: kun je de as ook verlengen? Door bijv. een tussenstuk te monteren zou de motor iets naar achteren geplaatst kunnen worden. Taco.
__________________ Laatst gewijzigd door knikvleugeltje; 20 september 2008 om 11:14 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2008 Locatie: Vroomshoop Leeftijd: 39
|
Hoi nee motor trilt nagenoeg niet Over het filmpje: kijk even op onze site www.hmv.vliegt.nl onder video en daar staat mn filmpje wel. Andere manier weet ik zo even niet of jij moet er handig mee zijn |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 februari 2006 Locatie: Tweede Exloërmond Leeftijd: 47
|
Ach, gewoon de link bovenin kopieren en dan invoegen. Probeer maar eens op het testforum. Motor ziet er goed uit, mooie rustige stationaire loop. Taco.
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |