![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Ik heb ze liggen de eerste vleugels Dank zij Tom kan mijn project weer verder en ik moet zeggen dat hoewel het gebruikte schuim verre van perfect was, de resultaten er best mooi uitzagen. Met andere woorden ik had het met de hand nooit zo voor elkaar gekregen. De eerste vleugel is ingedekt en weegt per helft nu 30 gram 12 gram schuim, 3 gram epoxy en de rest is balsa. Zelf denk dat dat geen slechte score is. Aleen ben ik er wel achter dat vacuum nodig is wil je een perfect resultaat krijgen. plaatjes volgen.
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2004 Locatie: eenrum Leeftijd: 37
|
Jonathan De hornbach in Groningen verkoopt roofmate per plaat. Ik heb het er laatst ook vandaan gehaald. (die nieuwe grote) He strega.. hoestienou? Peter
__________________ OldskoolNL Not Old, just Older |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Annen Leeftijd: 51
|
Roofmate (dat blauwe) heb ik ook een tijdje gebruikt voordat ik XPS ontdekte. Roofmate is in verhouding tot XPS erg sponsachtig. Het beschadigt erg snel. XPS is bij de Hornbach in Groningen in meerdere diktes te verkrijgen. Van 3 to 6 cm dik. Die dikste plaat is inderdaad ongeveer 6 euro. Als je je snijprofielen aanpast kun je vaak volstaan met een dunnere maat. De kleuren verschillen nogal eens. Vaak kun je kiezen uit drie verschillende kleuren te weten grijs,rose en geel. Een week of drie geleden waren alle diktes geel van kleur.
|
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |