![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: Ljouwert Club: LLC-Aeria
|
Iemand enig idee hoe we het gaan doen met de verschillende klassen? want het is niet echt eerlijk als iemand die miss een half jaar vliegt het tegen iemand op moet nemen die meer dan 10 jaar vliegt. Mike
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
Lijstje: Piloot: Mike de Jager Sim: AFPD Model: Giles202toc Piloot: Peter van de Riet Sim: AFPD Model: Extra Piloot: Fabian van Zwol Sim: AFPD incl addons Model: Extra 330S of EF Yak-54 Christophv/d Weerd AFP(D) -Shockstar Alexzzz AFPD 3m Krill Katana Vul maar aan als dr iemand mist.
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2006 Locatie: Enter Leeftijd: 18
|
kijk peter kan natuurlijk f3p vliegen dus dat is de winnaar, ne geintje:P ik doe ook mee piloot: ike essink (friese naam, spreek uit: ieke) sim: afpd model nog onbekend
__________________ Mimi Dlg |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
aaah :S ik zal net even een nieuw model dr in afpd zetten, een yak54 ef lukt het niet, geen enkel model ...
| | |
| | #37 (permalink) |
| Guest
|
Fraps is een zeer goed programma om op te nemen. Indien iemand dit nodig heeft gelieve me dan te mailen (ruben_snyers@hotmail.com) Dit is een gezipt bestand en is maar iets meer dan 3 MB. Ik zal zelf waarschijnlijk ook een filmke maken indien ik de tijd ervoor vind. MVG |
|
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: België-Schaffen Leeftijd: 23
|
Nick Blommen AFPD Qq Yak 54
__________________ www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
|
Misschien even wat striktere regels opstellen, en een vaste jury ofzo? Klassen lijkt mij enkel mogelijk als je echt heel veel deelnemers hebt. 3 deelnemers in elke klasse is nu ook niet echt dikke fun.
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2006
|
Even iets anders. Is het nu Freestyle of Aeromusical. Want daar zit een heel groot verschil in. Freestyl is op muziek laten zien wat je kunt, Aeromusical is meer gericht op het vliegen op de muziek Daarom de vraag. Aero Muscial of Freestyl. Ik doe alleen mee met Aero Musical. Dan kan ik nog wat trainen voor F3P Aero Musical. Ik hoor het. Jens van Dorpe Misschien even wat striktere regels opstellen, en een vaste jury ofzo? Klassen lijkt mij enkel mogelijk als je echt heel veel deelnemers hebt. 3 deelnemers in elke klasse is nu ook niet echt dikke fun. Idd, zeker is er een Jury nodig. Ook vind ik dat we allemaal op een dag de video's moeten hosten. Anders is het niet eerlijk. Want de een kijk dan nog snel die gave trick af waar de ander lang op gezeten heeft. Overigens ben ik her volkomen mee eens dat je muziekstukje minimaal 4.55 minuten moet zijn, en maximaal 5.05 minuten. Anders heeft de ene meschien net iets meer tijd voor dat laatse stukje wat het dan net nog even wat specialer maakt. Ook sluit ik me aan bij het idee dat je video uit 1 stuk moet bestaan. Anders gaat de ene net dat stukje wat nt mislukte er tussen uit knippen om het vervolgens over nieuw te vliegen en dat er tussen te plakken. Dat hoort niet, Die mogelijkheid heb je in het echt ook niet. Ik denk dat ik alles wel verteld heb wat ik belangenrijk vind aan z'n contest. Ik denk dat de meeste het wel met mij eens zijn. Anders zou ik gaag horen hoe je er over denk. Ik sta open voor opbouwende Kritiek, Mening graag onderbouwen met een Argument. Lijste zal ik wel bijhouden. 1 Piloot: Mike de Jager Sim: AFPD Model: Giles202toc 2 Piloot: Peter van de Riet Sim: AFPD Model: Extra 330S 3 Piloot: Fabian van Zwol Sim: AFPD incl addons Model: Extra 330S of EF Yak-54 4 Piloot: Christophv/d Weerd Sim: AFP(D) Model:Shockstar 5 Piloot: Alexander Blokland Sim: AFPD Model: 3M Krill Katana 7 Piloot: Nick Blommen Sim: AFPD Model: QQ yak 54 8 Piloot: Jeffrey Wiecherink Sim: Realflight 3.5 Model: Yak 54 9 Piloot: Ron Smetsers Sim: AFPD Model: Yak 54 10 Piloot: Ike Essink Sim: AFPD Model: Unknow. 11 Piloot: Bryan Rademakers Sim: Unknow Model: Unknow 12 Piloot: Gino Budts Sim: AFPD Model: Unknow Mvg Peter. Laatst gewijzigd door Peter v/d Riet; 14 november 2008 om 22:35 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |