![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2007 Locatie: nijlen city Leeftijd: 20
|
nu het toch winter is en we weten niet wat we moeten doen kunnen we misschien eens een simulator wedstrijd doen de wedstrijd is dus een freestyle wedstrijd dus iedereen maakt 2 freestyle vrij naar keuze met welk model,de freestyle zou +- 5minuten moet duren dus met muziek erop! en stemmen gebeurt gwn op dit forum en wie de meeste stemmen heeft wint,logisch er valt niks te winnen ofz... het is gewoon voor het plezier dus nu kan iedereen is meedoen en niet alleen degene die met de grote modellen vliegen greets GiBi |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: België-Schaffen Leeftijd: 23
|
Leuk initatief, count me in
__________________ www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: Ljouwert Club: LLC-Aeria
|
Dus gewoon een beetje freestyle 3D`en? , NoProblemo! , Count me in , *als ik mn sim weer normaal krijg!*
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 oktober 2007 Locatie: nijlen city Leeftijd: 20
| Citaat:
freestyle is wel me muziek e | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2004
|
Leuk, maar..... Kan je een beschrijving plaatsen hoe je een vlucht van je sim zichtbaar maakt voor iedereen. Dit betreft dan wel alle beschikbare simulatie-programma`s Anders kan niet iedereen meedoen. En dat lijkt mij dan geen eerlijke strijd!! Dus kom eerst maar met een oplossing. sucses R |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: Ljouwert Club: LLC-Aeria
|
er is zo`n programma waarmee je kan opnemen wat je op je scherm ziet, weet alleen niet meer hoe dit heet, ik zal even informeren.
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Ieper,west vlaanderen Leeftijd: 27
|
idd het programma heet fraps... kun je gratis afhalen maar dan kan je maar 30sec in een keer opnemen, als je goed zoekt vind je de volledige versie ook wel online. wel effe met de instellingen foefelen voor geen schokkende beelden. dan bekom je zoiets YouTube - yaks realflight YouTube - hover zijn geen freestyles, wel leuk online gaming |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |