![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
hallo wie weet hoe je je vliegtuig in een flatspin/spin krijgt er uit weet ik wel
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Vooral beginnen met het zwaartepunt naar achteren te brengen. Het vliegtuig in een gewone spin brengen met stationair draaiende motor. Op het ogenblik dat het toestel aan het spinnen gaat, vol gas. Stevo
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
maar hoe krijg je hem er in ik hoorde al gas digt en tegen t overtreken aan en in eens downdruken maar dat wil niet en aangezien ik het op de sim doe ken ik t zwaartepunt niet verplaatsen
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Raymon, Ik weet enkel dat het bij mij op die manier gaat. Mogelijks is het toestel die jij gekozen hebt gewoon niet zo goed om een fl spin te maken. Kun je de hoogteroer uitslagen vermeerderen?
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
ja k ga t nog is proberen ik gebruik de extra 330S hoe krijg je hem in een gewone spin dan?
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Zou in het echt goed moeten werken maar sims zijn niet altijd super realistisch tenzij je er 200+ Euro voor over hebt natuurlijk
__________________ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Maar dan kan je ook wel het zwaarte punt veranderen
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Tirol -Oostenrijk Leeftijd: 37
|
Kan iemand zeggen hoe ik stap voor stap in een spin ga en dan overga in een flat spin ??. Bedankt, Cor
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Guest
|
gas dicht, op hoogte houden door geleidelijk meer up te geven, als alle vaart eruit is ineens full up en richting en ailleron waarbij deze laatsten in dezelfde richting gaan, zodra het vliegtuig overtrokken is en opzij valt om te gaan spinnen meteen ailleron de andere kant uit full uitslag. m.a.w. richting en ailleron tegengesteld......wat je dan ziet noem ik een vlakke spin. Om zijn top-as draaiend komt het vleigtuig naar beneden dwarrelen met de velugels vrijwel horizontaal evenals de romp. Alle roeren los, gas erop en licht aanduiken en je bent eruit of op de grond. Hans Delemarre |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |