![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #603 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2003 Locatie: Veendam Leeftijd: 47
|
geweldig gisteren met mijn funcub en een 5000 mah lipo zijn vluchten van 30 minuten zeker mogelijk, alleen bij deze koud had ik niet het volledige vermogen, geeft niks... en dan het weer ...... wel koud maar in de zon heeeeeerlijk. dus vandaag ( zondag ) ook even vliegen, 10 minuten gevlogen en dan het hele spul in de auto en naar huis, tjonge wat koud ik had geen gevoel meer in mijn vingers, heel anders dan gisteren, als je de sticks van de zender niet meet voelt kun je beter stoppen
__________________ vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen |
| | |
| | #605 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2008 Locatie: rosmalen Leeftijd: 26
|
__________________ sig fourstar (os 46ax)--futaba 6ex 2,4 ghz----------->greatplanes extra 300s (saito 125)---mvvdb--FuNfLy 2010 mvvdb seagull decathlon 120 arf 2m. (saito 125) |
| | |
| | #606 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #610 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
|
Vandaag er ook nog even van geprofiteerd. Mooi weer bijna geen wind, een lekker zonnetje. Dat gaf een temperatuur van 0 graden. ![]() Cessna weer gemaakt en kan weer vliegen. Je krijgt zo mooie plaatjes. De sneeuw was nog steeds erg rul. Maar het is toch gelukt. Na een geslaagde landing krijg je mooi spoor. |
| | |
| | #611 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Dicht bij Oudewater Leeftijd: 45
|
2 weken geleden stonden we ons "blauwbekkend" en met koude "jatten" toch al te vekneuteren, zullen we weer sneeuw krijg?, heb je je ski's al klaar? Voor mij was het gisteren zover ![]() Nou niet vragen wat voor rare propeller zit er op dat toestel he, .... foto is genomen bij draaiende motor
__________________ Groeten, Arie |
| | |
| | #612 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 31
|
Zondag ook nog even gevlogen. Met mijn zenderhoes en verwarming geen last van koude vingers, wel koude tenen.... Gewoon met wielen eronder was het geen probleem. ploegde er zo doorheen, remt alleen wat harder. Buiten dat skies wel leukzijn is het dus niet perse nodig zolang het stuifsneeuw is. Als het echt 10cm sneeuw is die aardig plakt dan weet ik niet of het nog lukt met wielen..
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. |
| | |
| | #615 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2011 Locatie: Aarschot. Leeftijd: 61
|
Sneeuw vliegen is zeer leuk. Vroeger hadden we een vuurtje bij en maakten we van sneeuw die we smolten in een keteltje koffie. Maar dat waren toen nog methanol motortjes, die het koude gevoel aan de handen nog wat lieten toenemen. Electro heeft dit wat minder, het is gewoon zaak de lippo's warm te houden. Maar niettegenstaand even prettig. Geniet nog van de sneeuwmomenten. Johan.
__________________ Herbeginner met Rc vliegtuigen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |